Viegli veidi kā sadedzināt taukus

Lūk, kā to izdarīt: Pēdējās domas Vingrošana ar dažiem no iepriekš minētajiem vingrinājumiem, lai zaudētu svaru mājās, ir lielisks tauku sadedzināšanas veids. Piemērs kalpos auksta un karsta duša Es zinu, ne gluži to, ko vēlaties dzirdēt nav īsceļu, sry! Pakāpeniski palielināt slodzi.

vidējais nedēļas svara zudums optifast

Stacionārs velosipēds ar nelielu piepūli 75 kalorijas Stacionārs velosipēds ar enerģiskām pūlēm kalorijas Spin klase telpās ar nelielu piepūli kalorijas Iekštelpās Spin klase ar enerģiskām pūlēm kalorijas kalorijas Kalorijas, kas sadedzinātas 1 jūdzes braucienā Vidējs cilvēks, iespējams, sadedzinās mazāk nekā 50 kalorijas, braucot ar jūdzi ar mērenu piepūli vieglā kursā.

Ja jūs domājat, cik daudz kaloriju jūs īpaši sadedzināsiet, braucot vienu jūdzi ar velosipēdu, ziniet, ka atbilde lielā mērā ir atkarīga no: Cik grūti vai viegli ir nobraukt maršrutu Cik daudz pūļu jūs pieliekat braucienam Cik ilgs laiks vajadzīgs, lai nobrauktu jūdzi - lielākā daļa cilvēku jūdzi var nobraukt ar velosipēdu mazāk nekā piecās minūtēs Jūsu ķermeņa kompozīcija MPH un kaloriju apdegums Tas, cik ātri jūs braucat, ietekmē to, cik daudz kaloriju jūs sadedzināt, ņemot vērā piepūli, kas nepieciešama ātruma palielināšanai.

Desmit MPH viegli veidi kā sadedzināt taukus uzskatīts par nesteidzīgu tempu, MPH tiek uzskatīts par mērenu tempu, un virs tā ir enerģisks temps.

svara zudums saggy āda

Ņem vērā reljefu un slīpumu; 10 MPH faktiski var būt enerģiskas pūles, ja jūs pārvietojaties ar kājām pa stāvu kalnu vai pārvietojaties pa bedrainu taku, tāpat kā 14 MPH var būt neliela piepūle, ja jūs ātri dodaties lejā pa lielu kalnu. Citi faktori Velkot velosipēda piekabi vai nostiprinot kravu uz velosipēda, tiks palielinātas pūles, kas nepieciešamas, lai brauktu, un līdz ar to iespējamā kaloriju sadedzināšana.

1. Noskatieties sāls uzņemšanu.

Smagāks velosipēds var arī prasīt vairāk pūļu, lai brauktu nekā vieglāks velosipēds. Jūsu kā riteņbraucēja pieredze diktēs arī braucienā sadedzināto kaloriju skaitu, jo, braucot ar velosipēdu, ir jāpieliek lielākas pūles, ja neesat pieradis pie šīs aktivitātes. Bike savu ceļu uz labāku veselību Riteņbraukšana nodrošina labu aerobikas treniņu, kas izaicinās jūs, kā arī sniegs svarīgus ieguvumus veselībai.

kā slaids lightroom

Tāpat kā jebkura kardio aktivitāte, jo biežāk braucat ar velosipēdu, jo lielāks un ātrāks spēks pieaugs. Kā papildu bonuss velosipēds var radīt lielāku kaloriju sadedzināšanu nekā citi mazāk intensīvi kardio treniņi.

tas jauda staigāšana sadedzināt taukus