Vai augsta intervāla apmācība sadedzina taukus, KĀ ZAUDĒT SVARU, NEIZEJOT NO MĀJĀM? VINGRINĀJUMU PIEMĒRI - NOVĀJĒŠANA -

Turklāt sporta nedēļas vidū aizņem vairākas dienas. Tomēr pētījumi rāda, ka ikdienas apmācība nenodrošina EPOC pieaugumu. Pilates Pētījumi liecina, ka Pilates - vingrinājumi, kas parasti tiek veikti uz paklāja vai ar dažādiem instrumentiem, kas uzsver pamata spēku - var padarīt jūs stiprākus un palīdzēt saglabāt veselīgu svaru. Daudzi cilvēki ir ziņojuši par reiboni, kad viņi to izmēģinājuši.

HIIT treniņš apvieno īsu, intensīvu svara zaudēšanas aerobiku

Vai jums vajadzētu apvienot Pilates un intensīvu intervālu apmācību? Intervāla apmācība ir kardiovastu treniņš, kurā intensīvas intensitātes pārrāvumi mainās ar zemas intensitātes kustību.

vai augsta intervāla apmācība sadedzina taukus

Tas ir pretstats Pilates, kas uzsver spēku un elastību. Kas padara intervālu treniņiem jauku pārrobežu treniņu iespēju ar Pilates, šī intervāla apmācība nodrošina lielisku aerobikas treniņu. Tas arī ātri - tikai pēc divdesmit minūtēm.

vai augsta intervāla apmācība sadedzina taukus

Intervāla apmācība ir viens no ātrākajiem veidiem, kā veidot aerobo spēku un vispārējo izturību. Pētījumi liecina, ka intervāla apmācība var būt droša daudzām vecuma grupām un piemērotības līmenim.

Kā darbojas intervāla apmācība Īsāk sakot, veids, kā veikt intervālu, ir tāds, ka īsās starplaikos ar intensīvu intensitāti izmanto tik daudz skābekļa, ka muskuļi iztukšo, radot pienskābes uzkrāšanos. Muskuļiem ir vajadzīgs skābeklis, lai sadalītu pienskābi, tāpēc, kad pienskābe veidojas zem muskuļu pieprasījuma pēc skābekļa, rodas skābekļa parāds, tāpēc sirdij un plaušām ir jāpieliek papildu grūtības atmaksāt treniņa atjaunošanās fāzē.

Tauku sadedzināšana un svara zudums ar intervālu treniņu In Interval Training Builds Fitness Fast, Elizabeth Quinn ziņo, ka American College of Sports Medicine ir teicis, ka vairāk kaloriju sadedzina ar īsu, intensīvu treniņu.

vai augsta intervāla apmācība sadedzina taukus

Un daži pētījumi ir parādījuši, ka intervāla apmācība ietekmē ķermeņa metabolismu, kas uzlabo tauku dedzināšanu nekā parasti ilgstoša aeroba forma. Tā ir laba ziņa tiem, no kuriem mums svara kontrole un svara zudums ir fitnesa mērķi.

Kā veikt intervālu apmācības Viens no labākajiem veidiem, kā sākt, ir izmantot pieeju, ko sauc par fartlek, kur jūs novērtējat vingrinājuma intensitāti ar savu uztverto noslodzes līmeni. Kad jūs kļūstat ērtāk ar procesu, jūs varat pāriet uz programmu, kurā jūsu kopas un atlikumi ir vairāk zinātniski plānoti un balstās uz tādiem kritērijiem kā mērķa sirdsdarbības ātrums un anaerobi sliekšņa līmeņi.

Burn tauki, nevis muskuļi. Kā sadedzināt taukus un saglabāt un veidot muskuļus

Intervāla apmācību šajā līmenī bieži sauc par intensīvas intensitātes intervālu HIIT. Iesācēju intervāla vai augsta intervāla apmācība sadedzina taukus Izvēlieties darbību, kurā jūs varat viegli pārvietoties starp 6 mēnešu svara zudums intensitātes darbības pārrāvumiem un mēreniem atkopšanas posmiem.

Vai atceraties, ka drošība ir bažas, tāpēc jūs nevēlaties pāriet pie augstas intensitātes pārrāvuma, darot kaut ko sarežģītu.

vai augsta intervāla apmācība sadedzina taukus

Vispirms uzsildiet. Sāciet intervāla treniņu ar pāris minūtēm vingrinājumu mērenā tempā. Izmēģiniet 30 sekunžu intensitāti, kas ir 85 procenti no jūsu maksimālās jaudas.

Augstas intensitātes intervāli ar Pilates Cross Training - Vingrinājums-For-Svara Zudums - 2021

Atgriezieties mērenā tempā apmēram divas minūtes. Dariet vēl 30 sekunžu lielu intensitāti. Turpiniet mainīt pārslodzes un atkopšanas fāzes 15 līdz 20 minūtes. Cross apmācība ar Pilates un intervālu apmācība Pilates parasti neuzskata par aerobikas nodarbībām, lai gan to var izdarīt, veicinot sirdsdarbību. Tas ir vilinoši domāt, ka varētu mazliet izmēģināt Pilates, uzsākt lielu intensitātes treniņu un pēc tam atgriezties pie Pilates.

Iedomājietie treniņu, kurā jū adedzināt daudz kaloriju, un, kad ta ir paveiktjū u ķermeni tundām un tundām turpina adedzināt vairāk kaloriju - un varbūt pat turpina adedzināt nākamajā dienā! Ko dar Saturs Kā darbojas augstas intensitātes intervāla apmācība Iedomājieties treniņu, kurā jūs sadedzināt daudz kaloriju, un, kad tas ir paveikts, jūsu ķermenis stundām un stundām turpina sadedzināt vairāk kaloriju - un varbūt pat turpina sadedzināt nākamajā dienā! Ko darīt, ja jūs varētu sasniegt šo bonusa kaloriju sadedzināšanas efektu mazāk nekā pusē no parastā treniņa laika?

Bet tas nav reālistisks plāns. Daudzi cilvēki ir ziņojuši par reiboni, kad viņi to izmēģinājuši.

4 veidi, kā zaudēt svaru ar treniņu

Jebkurā gadījumā nav ieteicams pārvietoties no vertikālas uz horizontālo un atpakaļ, kamēr sirds tiek sūknēts ar lielu ātrumu. Nav nepieciešams apvienot Pilates vienā un tajā pašā treniņā ar intervālu apmācību. Mans ieteikums ir ņemt Pilates izpratni jūsu intervālu izvēlē un veikt tos atsevišķi. Vai tos var izdarīt secīgi vai vienā dienā?

vai augsta intervāla apmācība sadedzina taukus

Ja jūs izvēlaties veikt Pilates pēc intervāla apmācības, pirms sāpināšanas Pilates laikā pārliecinieties, ka jūsu sirdsdarbības ātrums ir atradies tuvu normālai atpūtas temperatūrai. Avoti: Vai šī lapa palīdzēja? Paldies par jūsu atsauksmi!

vai augsta intervāla apmācība sadedzina taukus

Kādas ir jūsu bažas? Pants avotiem Hoyt, Trey.

  1. Augstas intensitātes intervāli ar Pilates Cross Training - Vingrinājums-For-Svara Zudums -
  2. Vai jums vajadzētu apvienot Pilates un intensīvu intervālu apmācību?
  3. Skrejceļš ir ļoti populārs aerobikas trenažieris.

Izturības treniņa priekšrocības skeleta muskuļos: mitohondriju pielāgojumi. American Medical Athletic Association Journal,