Staigāt uz skrejceļš lai sadedzinātu taukus, Veidot kvalitāti

Nepārlieciet to, klausieties ķermeni. Starp katru šādu ātrgaitas intervālu, lai atjaunotu elpošanu un spēku, jums ir jāpieiet atjaunošanās pieejai, jāpārslēdzas no ātras skriešanas uz ātru staigāšanu. Bet dietologi un fitnesa treneri apgalvo, ka šī teorija nav pilnīgi pareiza.

staigāt uz skrejceļš lai sadedzinātu taukus tauku dedzināšana nhs

Kad jūs mēģināt nomest mārciņas, jūsu treniņiem ir ne tikai lielisks veids, kā nolaist tvaiku pēc grūts dienā; Viņi arī ir galvenā daļa sasniegt jūsu mērķa svaru.

Tātad, kas notiek, lai dotu jums visvairāk sprādziena jūsu kaloriju dedzināšana buks? Bet tāpēc, ka jūs esat ieguvuši mērķus sasniegt, mēs jautājām ekspertiem, kā jūs varat veikt lielāko daļu katru pārvietot-un mašīnu, sporta zālē, lai jūs varētu max no jūsu kaloriju apdegums.

Jebkura treniņa laikā 1. Izvairieties Zombie Mode ar pārtraukumiem Vai jums jūsu sirds noteikt pēc lēciena elipsveida, skrejceļš, vai stiprums apmācību, mēģiniet par pozitīvu darbu-to-atpūtas attiecība, saka Maiks Wunsch, CSCS, treneris pie Rezultāti Fitness, Newhall, Kalifornijā.

staigāt uz skrejceļš lai sadedzinātu taukus vip slimming

Tas nozīmē, ka strādājot pie 80 līdz 90 procentiem no jūsu maksimālo sirdsdarbība 30 sekundes un atpūtas 30 sekundes pie 70 procentiem no jūsu max sirdsdarbība. Izmantojiet sensoru uz kardio mašīnu vai uzmontēta monitoru pārbaudīt jūsu sitieniem minūtē. Ja jūs apmācīt vienmērīgā tempā, jūs bieži īstenot vidēja piepūli, lai temps sevi caur treniņa. Bet, ja jūs izmantojat intervālus, Jūsu sirdsdarbība iet daudz augstāka un tapas jūsu kaloriju apdegums.

staigāt uz skrejceļš lai sadedzinātu taukus tauku zudumu sieviete

Ierobežot Jūsu atpūtai Tā sadedzinot kalorijas ir par saglabājot savu sirdsdarbība up, ilgi atpūtas periodi nav jūsu draugs. Mēģināt noķert elpu 30 līdz 60 sekunžu pārtraukumu laikā, saka Kernen.

12 veidi, kā sadedzināt vairāk kaloriju jebkura treniņa laikā

Uzstādiet taimeri uz jūsu tālruni, lai jūs precīzi zināt, kad ir pienācis laiks, lai push to vēlreiz. Nelietojiet mašīnas Pre-Set "svara zaudēšanu" programma Šīs programmas kardiotrenažieriem var veikt minējumus no jūsu sviedru sesijas, bet izvēlēties savu programmu gudri.

Par "svara zudumu" vai "tauku zudums" programmas, lai jūsu sirds likmi aptuveni 55 procentiem no jūsu maks, bet kardio programma saglabā jūsu sirds likmi aptuveni 75 no jūsu max, saka Kernen. Tas varētu būt atšķirība starp sadedzinot kalorijas vai kalorijas, viņš saka.

Sole Fitness F80 saliekamās skrejceļš apskats

Jo lielāks tauku dedzināšanas līdzekļi sirdsdarbība, jo vairāk skābekļa jūsu organisms izmanto, un jo vairāk kaloriju jūs apdegums. Jūs varat atrakstīties jebkurā laikā. Uz skrejceļš 4. Hit Hills Sprinta nav vienīgais veids, kā iegūt jūsu sirdsdarbība up uz kāmju riteņa.

Cik daudz tauku sadedzina, ejot 1 stundu. Slaidinoša pastaiga

Mēģiniet palielināt slīpums uz skrejceļš no trim līdz pieciem procentiem, nevis no pagriešanas up ātrumu, saka Kernen. Jo lielāks slīpums, jo vairāk kaloriju jūs sadedzināt, pat bez iet ātrāk. Plus, ņemot jūsu slīpums augšu robs, jūs iesaistīties dažādas muskuļus, nekā jūs darīt uz līdzena ceļa, kura papildina papildus izaicinājumu. Kā jums ērtu kājām saglabājot ātrumu zem četru mph vai skriešanas ar ātrumu starp pieciem un sešiem mphtajā slīpa, jūs varat pakāpeniski palielināt to.

5 skrejceļš Hacks, kas var palīdzēt noskūt vairāk mārciņu

Bet pievērsiet uzmanību pazīmēm, kas jums ir mašīna kas ir pārāk stāvas, viņš saka. Ja jums ir nepieciešams turēt uz skrejceļš, paziņojums jūs krīt tālāk atpakaļ uz jostas, vai arī justies kā jūs noliekties pārāk tālu uz priekšu, jums ir nepieciešams, lai panāktu slīpums uz leju mazliet.

Construction Style BBQ in the SNOW! ❄️ - A Delicious Argentine Asado Barbecue in Canada in Winter ☃️

Stop Being Basic Jūs varētu palēnināt skrejceļš uz leju, lai ņiprs staigāt atpūtu laikā intervālos, vai jūs varētu mēģināt veikt savu ātrumu ceļu uz leju piemēram, no viena līdz diviem mph un veicot pastaigu lunges. Tā lunging prasa savu kvadrociklu, glutes un muguras lejasdaļas izdarīt daudz vairāk spēka, nekā viņi ejot, jūs sadedzināt vairāk enerģijas jūsu pārtraukuma laikā, saka Kernan.

Elipsveida 6. Iesaistīt savu ieroču Ja jūs vienkārši atpūšas rokas uz elipsveida rokturiem, jūsu vienīgais darba savu mazāku ķermeņa.

  • Vai skriešana patiešām ir efektīva svara zaudēšanai? - Keto Guru
  • Labās ziņas: Skriešana uz skrejceliņa var pārejiet no nogurdinoša pārgājiena uz ātru tauku sadedzināšanu.

Bet pavelkot tos ar katrā solī, jūsu muskuļi būs sūkāt vairāk skābekļa no jūsu asinīs, kas liek jūsu sirds un asinsvadu sistēmu, lai izmantotu vairāk enerģijas, saka Wunsch. Tas nozīmē, ka jūs simpātiju vairāk kalorijas.

Padarīt jūsu kājas vairākus uzdevumus, Kad mainās slīpums un solis norādījumus par elipsveida, jums izmantot dažādus muskuļus. Tātad, lai gan daži muskuļi strādā, citi atpūsties. Tas ļauj izmantot pie augstākas intensitātes ilgāk, kuru, jūs uzminējāt, palīdz simpātiju kalorijas, saka Kernen.

Jo dzīvoklis stāvoklī, jūsu kvadracikli darīt lielāko daļu darbu, viņš saka. Un max slīpa stāvoklī, jūsu glutes un teļu uzņemties atbildību. Lai iegūtu vislabāko no šīs mašīnas, aizstājējs starp plakanu stāvokli un max nogāzē. Pēc tam, lai saņemtu savu hamstrings par pasākumiem, pievienot intervālus atpalikušajiem soļus.

  • Pace darbojas, lai sadedzinātu taukus. Darbojas kā tauku dedzinātājs. Cik un kā darīt
  • Skrejceļš izskatās maldinoši nevainīgs, kad to nelieto.

Uz stacionāro velosipēds 8. Pārbaudiet Jūsu mīt pedāļus veidlapas Daudzi cilvēki vienkārši nogrūst uz pedāļiem un nedomāju par to vilciens uz augšu. Bet, ja jums koncentrēties uz velkot pedāļi uz augšu, arī jūs iesaistīties savu gūžas saliecēja, kas parasti ir atstāta novārtā, viņš saka.

Vai skriešana patiešām ir efektīva svara zaudēšanai?

Koncentrējoties uz vilkšanas un stumšanas kustībā, jūs iesaistīt vairāk muskuļus, kā arī varēs ciklu ātrāk. Tagad jūs droši vien zināt, ka vairāk muskuļi jūs izmantojat, jo grūtāk jūsu sirds ir jāstrādā transportēt skābekli uz tiem, un, voila, jūs sadedzināt vairāk kaloriju.

Saņemt jūsu kājām Vieglākais veids, kā strādāt vairāk kāju muskuļus un izmanto vairāk enerģijas par velosipēds ir piecelties. Kad jūs sēdēt un pedāļu prom, jūsu kvadracikli darīt lielāko daļu darba, bet, kad jūs piecelties, jūs aktivizēt savu teļiem un kodols, kā arī. No kāpņu Stepper Staigāt uz skrejceļš lai sadedzinātu taukus ieslēgties uz roku Rails Atcerieties, ko mēs teicām par skrejceļš?

Pace darbojas, lai sadedzinātu taukus. Darbojas kā tauku dedzinātājs. Cik un kā darīt

Tas pats attiecas uz kāpņu Stepper. Ja jūs izmantojat savu rokas turēt sevi uz augšu, tas padara kāpšana vieglāk, jo jūsu kājas nedara darbu, viņiem vajadzētu būt.

Tas nozīmē, ka mašīna domā jūs liekot vairāk pūļu, nekā jūs esat, un jūs sadedzināt mazāk kaloriju, nekā mirgojošu ekrānu aplēsēm, viņš saka. Saliekt jūsu līkumiem, un vienkārši atpūsties ar pirkstu galiem uz margām.

staigāt uz skrejceļš lai sadedzinātu taukus tauku dedzināšana gēns

Nelieciet nevienu svaru jūsu rokās, viņš saka. Kaut Strength-Training Izmantot Supersets Tā vietā, lai atpūtas starp komplektiem staigāt uz skrejceļš lai sadedzinātu taukus, veikt vingrinājumus, kas darbojas dažādas muskuļu grupas, back-to-back.

staigāt uz skrejceļš lai sadedzinātu taukus apa itu tauku zudums

Tādā veidā, jūsu zemāku ķermeņa muskuļi būs iespēja atgūt, kamēr jūsu augšējā ķermeņa muskuļus saglabās chugging kopā. Un tā jūs nekad nāk strupceļā, Jūsu sirdsdarbība paliek kaloriju degšanas zonā, viņš saka. Tātad, ja jūs gatavojas darīt trīs komplekti 10 deadlifts un trīs komplekti 10 pushups, do 10 deadlifts, tad 10 pushups, un atkārtot, "saka Wunsch.

staigāt uz skrejceļš lai sadedzinātu taukus tauku zudums sākas pirmdien

Jūs padarīt jūsu treniņu daudz efektīvāku.