Squats un deadlifts sadedzina taukus,

Rieksti un sēklas ir diezgan kaloriju. Lielākā daļa, kas vēlas savest savu ķermeni kārtībā sāks rehabilitācijas procesu organisma ar cieto diētām un nogurdinošas fiziskas aktivitātes, un tas ir loģiski: lai zaudēt svaru, ir nepieciešams vai nu samazināt patērētās kalorijas, vai nu sadedzināt uzkrātās, tomēr viss nav tik vienkārši. Mēs visi zinām, ka gandrīz vienmēr nervu pārspriegums atspoguļojas mūsu ķermeņa svarā. Tāpēc galvenais noteikums par svara pieaugumu ir izvēlēties veselīgu pārtiku.

Deadlifti un squats ir kombinēti vairāku savienojumu vingrinājumi, kas vienlaikus darbojas vairākās muskuļu grupās.

Atkritumu un tupēšanas efektivitāte kaloriju sadedzināšanā ir atkarīga no vairākiem faktoriem. Abi vingrinājumi rada ievērojamu slodzi balsta un kustību aparāta struktūrai, un, lai samazinātu ievainojumu risku, nepieciešama vislielākā uzmanība un pareiza vingrinājumu tehnika.

Sazinieties ar sertificētu fitnesa speciālistu, ja neesat pārliecināts, kā veikt pacelšanos un tupus.

squats un deadlifts sadedzina taukus

Squats izpildīšana Stāviet ar kājām apmēram plecu platumā, izņemot stieni, kas tiek turēts pāri pleciem.

Turiet galvu uz augšu un muguru taisni.

  • Īpaši svara zaudēšanas gadījumā ir pārāk daudz cilvēku, kuri izlaiž pretestības treniņa daļu un koncentrējas tikai uz sirdsdarbību.
  • Ļoti bieži cilvēki izjauc pusceļā, jo viņiem šķiet, ka nav rezultātu.
  • Vai Squats Un Deadlift Ir Vislabākie Vingrinājumi Kaloriju Sadedzināšanai? -
  • Vairāki iesildīšanās darbnīcas 3 pieejas ar darbplūsmām Cik reizes nedēļā jums ir nepieciešams, lai apmācītu, lai izsauktu ķermeņa svaru?
  • Jym tauku zudumu kaudze

Piestipriniet galvas un vēdera muskuļus un ieelpojiet, kritot tupus, saliekot ceļus un atgrūžot gurnus un muca. Apstājieties, kad augšstilbi ir paralēli grīdai, pēc tam izelpojiet, virzot uz augšu sākuma stāvoklī.

Visas kustības laikā turiet kājas līdzenas uz grīdas.

Jūs varat arī veikt tupus, turot hanteles pāri pie sāniem, vai ķermeņa svara tupus, turot abas rokas izstieptas sev priekšā. Piestiprinātie abs un pamata muskuļi aizsargā jūsu mugurkaulu, palīdz uzturēt muguru taisni un, veicot kustības, gurnus un iegurni uztur pareizā stāvoklī. Squats darbojas jūsu četrgalvu, muca, gurni, hamstrings un teļi. Deadliftu veikšana Stāviet ar kājām apmēram plecu platumā, ar stieni aptuveni 1 collu priekšā jūsu apakšstilbiem.

squats un deadlifts sadedzina taukus

Turiet galvu augšup un atpakaļ taisni. Ieelpojiet, nolaižoties, noliecot ceļus un atgrūžot gurnus un dibena aizmuguri, lai satvertu stieni ar alternatīvu gurnu platuma satvērienu - viena plauksta vērsta pret jums, otra - uz leju.

Daži vingrinājumi, lai svara zudums, vēdera un sāniem

Piestipriniet savu kodolu un izelpojiet, paceļot stieni, iztaisnojot kājas un gurnus. Turiet rokas taisni un stieni tuvu ķermenim.

squats un deadlifts sadedzina taukus

Apstājieties, kad esat taisni, ar stieni turot pāri augšstilbu un plecu priekšpusi. Piekaramie vēdera un pamatgumijas muskuļi aizsargā jūsu mugurkaulu un palīdz uzturēt muguru taisnu un gurnus un iegurni pareizā stāvoklī, veicot vingrinājumu.

squats un deadlifts sadedzina taukus

Deadlifti strādā jūsu muguras lejasdaļas vai augšdaļas spinātus, trapezius, četrgalvu, muca, hamstrings un teļus. Sadegtās kalorijas Vispārīgi runājot, slodzes laikā sadedzināto kaloriju skaits ir atkarīgs no jūsu svara un vingrinājuma intensitātes.

Troņu spēles Zvaigžņu Sofijas Tērneres treniņa un diētas noslēpumu spēle

Vietne Nutristrategy. Turpretī cilvēks ar mārciņu, kas stundu brauc ar ātrumu 5 jūdzes stundā, sadedzina kalorijas, un cilvēks, kurš apgrūtina mārciņu, sadedzina kalorijas.

Pacelšanās un tupēšana var nesadedzināt tik daudz tūlītēju kaloriju kā skriešana, taču tām ir būtiska ilgtermiņa ietekme uz kaloriju patēriņu; abi vingrinājumi palielina liesās muskuļaudus. Liesās muskulatūras audi palielina vielmaiņu, ļaujot sadedzināt vairāk kaloriju ārpus sporta zāles. Intensitāte un sadedzinātās kalorijas Palieliniet kaloriju daudzumu, ko sadedzina strupceļi un tupi, veicot lielu skaitu atkārtojumu ar mērenu svaru.

squats un deadlifts sadedzina taukus

Piemēram, veiciet trīs līdz piecus 15 līdz 20 atkārtojumu komplektus ar katra komplekta pēdējiem trim atkārtojumiem, kas prasa ievērojamas pūles. Atpūtiet 60 līdz 90 sekundēm starp komplektiem. Alternatīvi veiciet pacelšanas komplektu, kam seko tupus.

Pareiza nolaišanās

Veicot divus dažādus muguras vingrinājumus bez atpūtas, to sauc par superkomplektu. Veiciet trīs līdz piecus super-komplektus superintensīvam pacelšanās un tupēšanas treniņam. Squats un deadlifts sadedzina taukus strupceļa un tupēšanas rutīna palielina skābekļa un barības vielu daudzumu, ko jūsu ķermenis izmanto treniņa laikā. Saskaņā ar Norvēģijas Sporta un fiziskās izglītības universitātes pētnieku pētījumu, kas publicēts žurnālā "Sporta medicīna"intensīvs pretestības vingrinājums palielina jūsu EPOC un squats un deadlifts sadedzina taukus vairākas stundas pēc fiziskās slodzes, jo jūsu ķermenis tērē enerģiju un sadedzina kalorijas, papildinot noārdītās barības vielas.

Autors: Debbie Joseph Debijs Džozefs ir 36 gadus vecs žurnālists. Pārtikas guru. Speķa cienītājs.

squats un deadlifts sadedzina taukus

Nākotnes pusaudžu elks. Wannabe sociālo mediju speciālists.

Kā notievēt par 10 kg mēneša laikā mājas apstākļos

Problēmu risinātājs. Traucētāju veidotājs.

  1. Ralfs Azarovs Visi zina, cik viegli uzkrāt liekos kilogramus no vidukļa un vēdera.
  2. Automātiska tauku zudums
  3. Kādu dienu viens kauss svara zudums haizivs tvertne
  4. Triumfs slimming apģērbs
  5. Viegli liels 20 min.
  6. Troņu spēles Zvaigžņu Sofijas Tērneres treniņa un diētas noslēpumu spēle
  7. 8 IEMESLI, KĀPĒC TUPĒŠANA IR LABĀKA PAR SKRIEŠANU - FIZISKĀ SAGATAVOTĪBA 2
  8. Vingrinājumi, svara zudums, vēdera un sāniem - Keto Diet

Alus geek.