Sadedzināt visu virs ķermeņa tauku

Cilvēka smadzenes ir atbildīgas par brūno tauku šūnu darbu. Piemēram, mārciņas sieviete sadedzina apmēram 28 kalorijas, sēdot un skatoties televizoru 30 minūtes. Vingrinājumam gulējiet uz muguras, saliektiem ceļiem. Veiciet pietupienus ar taisnu muguru. Labākie sporta vingrinājumi Zinot par iekšējo tauku bīstamību cilvēkam, kā ātri un efektīvi no tiem atbrīvoties? Iemesls tam ir pašas riepas.

svara zudums kam pāri 60

Vai Pullups Palīdz Sadedzināt Taukus? Pullups, iespējams, nav pirmie vingrinājumi, par kuriem domājat, veidojot tauku samazināšanas plānu. Vēlreiz, tā kā vilkšana ir tik izaicinoša, jūs, iespējams, nemaz par tām nedomājāt.

Kā notiek tauku sadedzināšanas process?

Ja nē, padomājiet vēlreiz, jo vilkšana var ātri sadedzināt kalorijas, un tie ir pelnījuši apsvērumus par iekļaušanu jebkuras sievietes svara zaudēšanas rutīnā. Zods tiek veikts ar apakšējo rokturi, bet vilkšana sākas ar pārlieku saķeri, ar plaukstu vērstu prom no ķermeņa.

Lai veiktu vilkšanu, satveriet un pakārt no stieņa rokas, nedaudz platāk par plecu platumu, dziļi elpojiet, pēc tam velciet sevi uz augšu.

  • Svars apmācību rutīnas zaudējumu taukiem
  • Svara zudums pēc izgriežot gaļu
  • Cik ilgi sadedzināt 1 lb tauku

Izelpojot ceļā uz leju. Šķērsojiet potītes, kad satverat stieni un nesitiet kājas, lai palīdzētu kustībai augšup.

Nostrādātie muskuļi

Ja jums nepieciešama palīdzība, dodiet novērotājam novietot viņas rokas zem potītēm, tad augšup paceliet viņas rokas. Lai palielinātu vingrinājuma intensitāti, nēsājiet svara jostu vai nostipriniet hanteli starp potītēm.

  1. Novājēšanu masāžas eļļas svara zudums
  2. Elpošanas vingrinājumi ir noderīgi.

Viņi strādā arī vairākus citus muguras un plecu muskuļus, kā arī jūsu krūtīs un bicepsā. Pullups arī prasa stabilizāciju no jūsu tricepsa.

Sadedzinot kalorijas Kamēr jūs elpojat, jūs sadedzināt kalorijas. Piemēram, mārciņas sieviete sadedzina apmēram 28 kalorijas, sēdot un skatoties televizoru 30 minūtes.

ātra svara zudums bezmiegs

Bet, ja vēlaties zināt, kur pullups ierindojas starp citiem vispārējiem vingrinājumiem kaloriju samazināšanas potenciālā, atbilde ir, ka tie ir diezgan augsti. Patiesībā vilkšana ir tik izaicinošs vingrinājums, ka ir maz ticams, ka jūs to varēsit izdarīt tieši 30 minūtes.

Saistītie Produkti

Bet, ja jūs tos sadalāt piecu minūšu komplektos, tai pašai mārciņas sievietei vajadzētu sadedzināt aptuveni 48 kalorijas vienā komplektā.

Ja jūs veicat savilkšanu kā daļu no enerģiskas, 30 minūšu kalotēnikas, jūs varat sagaidīt, ka minūtēs tiks sadedzināts apmēram 30 kaloriju, ja jūs nosverat mārciņas.

  • Svara zudums diagrammas maker
  • Intervāla apmācība sprints tauku zudums
  • Tonis to uz augšu slim leju cookies

Apsvērumi Jūs varat apsvērt spēka vingrinājumu, nevis tauku dedzināšanu. Bet muskuļi patērē vairāk kaloriju nekā tauki, pat miera stāvoklī. Tāpēc, attīstot lielākus un stiprākus muskuļus, veicot atvilkšanu, jūs sadedzināsit vairāk tauku visu diennakti, pat ja sēdējat pie televizora.

Pareizas uztura organizēšana

Ja nevarat veikt standarta vilkmes, sāciet trenēties, veicot negatīvus vilkšanas vingrinājumus. Palīdziet treniņu partnerim palīdzēt jums uz augšu, vai arī izmantojiet soliņu, lai novietotu sevi ar zodu virs vilkšanas stieņa un kājas no grīdas. Lēnām nolaidiet sevi, līdz rokas ir izstieptas, tad atlaidiet stieni un atkārtojiet vingrinājumu.

novājēšanas ēdieni

Autors: Evan Garcia Evans Garsija ir 28 gadus vecs žurnālists. Amatieru organizators.

Kā atbrīvoties no viscerālajiem vēdera taukiem

Sociālo mediju bifeļāda. Sadedzināt visu virs ķermeņa tauku maven. Alkohola entuziasts. Problēmu risinātājs.