Sadedzināt trans taukus. 10 lietas, ko jūs nezināt par taukiem

Kāpēc ražotāji izmanto trans-taukskābes? Šīs ir arī eļļas, kas tiek izmantotas nepārtikas produktos, piemēram, margarīnā un Smart Balance stulba ideja! Tas izklausās lieliski, bet, lai runātu reklāmdevējiem, cigaretes izraisa visu veidu neiedomājamas problēmas

Kā tauki iekļauja jūu veelīgajā uzturā.

Vai Piesātinātie Tauki Ir Cietie Vai Šķidrie? -

Vai via mūu vara zaudēšana problēma tiktu Saturs Vājie tauki: labie tauki pret sliktajiem taukiem Kā tauki iekļaujas jūsu veselīgajā uzturā. Vai visas mūsu svara zaudēšanas problēmas tiktu atrisinātas, ja mēs vienkārši izslēgtu taukus no uztura?

Diemžēl tas nav tik vienkārši.

chumblee svara zuduma attēli

Mums faktiski ir vajadzīgi tauki - patiesībā mēs nevaram dzīvot bez tiem. Tauki ir svarīga veselīga uztura sastāvdaļa: tie nodrošina neaizstājamās taukskābes, uztur mūsu ādu maigu, piegādā taukos šķīstošos vitamīnus un ir lielisks enerģijas padeves avots.

  • Ir svara zudums kafija droši
  • vai tauki ir veselīgi ēst? labsajūta mama"
  • Theresa skaistuma novājēšanas pārskats
  • Bet tik daudz es rūpētos par pieaugošo muskuļu masu, ka divas nedēļas, tagad es to izmantot regulāri.
  • Kā trans tauki slikti veselībai?
  • tauki in Arabic - Latvian-Arabic Dictionary | Glosbe
  • Ēdiet pareizo tauku veidu Ja vēlaties, varat zaudēt vēdera taukus, neiztērējot daudz naudas vai neprasot īpašu aprīkojumu.

Bet ir viegli sajaukt viedokli par labajiem un sliktajiem taukiem, par to, cik daudz tauku mums vajadzētu ēst, kā izvairīties no artērijās aizsērējošiem trans-taukiem un kā omega-3 taukskābes spēlē sirds veselību. ASV Lauksaimniecības departamenta Tā kā tie garšo tik labi un ir plaši pieejami mūsu pārtikas krājumos.

Vājie tauki: labie tauki pret sliktajiem taukiem

Tauki uzlabo ēdienu garšu un piešķir mūsu mutei noņemiet taukus no kuņģa brīnišķīgo sajūtu, kas ir tik apmierinoša. Vai uztura tauki padara jūs taukus? Tātad jūs varētu pieņemt, ka tauki ir vainojami aptaukošanās epidēmijā, kas tagad nomāc mūsu tautu. Patiesībā tauki ir tikai daļa no problēmas. Aptaukošanās ir daudz sarežģītāka nekā tikai vienas uzturvielas pārēšanās.

Ķīmiskais grims

Ēdot vairāk kaloriju - no taukiem, ogļhidrātiem, olbaltumvielām un alkohola - nekā jūs sadedzināt, rodas svara pieaugums. Vienkārši sakot, cilvēki, kuriem ir maz fizisko aktivitāšu un kuri lieto diētu ar augstu kaloriju daudzumu, pieņemas sadedzināt trans taukus.

Svara palielināšanas formulā tiek ņemta vērā arī ģenētika, vecums, dzimums un dzīvesveids. Tas nozīmē, ka uztura taukiem ir nozīmīga loma aptaukošanās gadījumā.

novājēšanu pops

Tauki ir ar kalorijām bagāti, ar 9 kalorijām uz gramu, savukārt ogļhidrātiem un olbaltumvielām ir tikai 4 kalorijas uz gramu, bet alkoholam ir 7 kalorijas uz gramu. Taukus ir viegli pārēsties, jo tie slēpjas tik daudzos ēdienos, kurus mēs mīlam: frī kartupeļos, pārstrādātos ēdienos, kūkās, cepumos, šokolādē, saldējumā, biezos steikos un sierā. Ja ēd pārāk daudz tauku, tas vairāk nekā paplašina mūsu vidukli.

Mūsu mīlas dēka ar taukiem ir palīdzējusi izraisīt 2. Bet, lai gan veselīgāku tauku izvēle ir labāka jūsu sirdij, attiecībā uz jostasvietu visiem taukiem ir aptuveni vienāds kaloriju skaits. Kopējā tauku samazināšana uzturā ne tikai palīdz atbrīvoties no mārciņām, bet arī ilgāk un veselīgāk. Katrā grupā ir vēl vairāki tauku veidi.

Sāksim ar labajiem puišiem - nepiesātinātajiem taukiem. Nepiesātinātie tauki ietver polinepiesātinātās taukskābes un mononepiesātinātos taukus. Gan mono- gan polinepiesātinātie tauki, tos lietojot mērenībā un lietojot piesātināto vai trans-tauku aizstāšanai, var palīdzēt samazināt holesterīna līmeni un samazināt sirds slimību risku. Polinepiesātinātie tauki, kas galvenokārt atrodami augu eļļās, palīdz pazemināt holesterīna līmeni asinīs un triglicerīdu līmeni, īpaši, ja jūs tos aizstājat ar piesātinātajiem taukiem.

Viens no sadedzināt trans taukus tauku veidiem ir omega-3 taukskābes, kuru potenciālie sadedzināt trans taukus sirds veselībai ir pievērsuši lielu uzmanību. Omega-3 ir taukainās zivīs lasis, forele, sams, skumbrijakā arī linsēklās un valriekstos. Amerikas Sirds asociācija iesaka katru nedēļu ēst 2 porcijas treknu zivju.

Paturiet prātā, ka divas reizes nedēļā jūsu zivis nedrīkst cept ar taukiem! Vislabāk ir iegūt omega-3 no pārtikas, nevis piedevām, Lihtenšteina saka: "Nav datu, kas liecinātu, ka omega-3 piedevas samazinās sirds slimību risku.

kā sadedzināt smalkmaizītes top taukus

Vidusjūras valstis patērē daudzus no tiem - galvenokārt olīveļļas veidā - un šo uztura sastāvdaļu atzīst par zemu sirds slimību līmeni šajās valstīs. Mononepiesātinātie tauki istabas temperatūrā parasti ir šķidri, bet atdzesējot sacietē.

  • Tauku degšanas ūdens recepte
  • Vai trans tauki sarkanā gaļā? - Diēta un svara zudums
  • Nav svara zudums uz ūdens ātri
  • Organizācija Vai zems tauku saturs ir veselīgs?
  • Ar šo šo jautājumu noslēdzu, es ceru, ka tas jums bija interesants un informatīvs.
  • Interesanti fakti par novājēšanu. "Zinātnieki fakti" svara zudumam
  • Dzīvie organismi ir tieši saistīti ar apkārtējo vidi, kuras sastāvā ir organiskas vielas un neorganiskas minerālvielas.

Šie sirdij veselīgie tauki parasti ir labs antioksidanta E vitamīna avots - uzturviela, kuras amerikāņu diētās bieži trūkst. Tos var atrast olīvās; avokado; lazdu rieksti; mandeles; Brazīlijas rieksti; Indijas rieksti; sezama sēklas; ķirbju sēklas; un olīvu, rapšu un zemesriekstu eļļas. Ir divu veidu tauki, kas jāēd taupīgi: piesātinātās un trans-taukskābes. Abi var paaugstināt holesterīna līmeni, aizsprostot artērijas un palielināt sirds slimību risku.

Piesātinātie tauki ir atrodami dzīvnieku izcelsmes produktos gaļā, mājputnu ādā, piena ar augstu tauku saturu un olās un augu taukos, kas ir šķidri istabas temperatūrā, piemēram, kokosriekstu un palmu eļļās. Lihtenšteina dzīvnieku vai daļēji hidrogenētu tauku vietā iesaka izmantot šķidras augu eļļas.

svara zudums uz 1 nedēļu ūdens ātri

Mūsdienās mēs daudz dzirdam arī par transtaukskābēm vai transtaukskābēm. Ir divu veidu transtaukskābes: dabiski sastopamais veids, kas nelielos daudzumos atrodams piena produktos un gaļā; un mākslīgais veids, kas rodas, šķidras eļļas sacietējot "daļēji hidrogenētos" taukos.

veselīgs svara zudums 3 mēnešos

Dabiskie trans-tauki neraizējas, īpaši, ja izvēlaties piena produktus ar zemu tauku saturu un liesu gaļu.

Patiesais uztraukums amerikāņu diētā ir mākslīgie transtauki. Tos plaši izmanto cepšanai, maizes izstrādājumiem, cepumiem, glazūrai, krekeriem, iesaiņotiem uzkodu ēdieniem, mikroviļņu krāsns popkornam un dažiem margarīniem.

pārtikas produkti kas noņem taukus no organisma

Daži eksperti domā, ka šie tauki ir pat bīstamāki nekā piesātinātie tauki. Amerikas Sirds asociācija AHA iesaka ierobežot transtaukskābju sadedzināt trans taukus līdz mazāk nekā 2 gramiem dienā, ieskaitot dabiski sastopamos transtaukus. ASV Uztura pamatnostādnes vienkārši iesaka pēc iespējas samazināt trans-tauku patēriņu. Tomēr eksperti saka, ka transtaukskābju likvidēšana nav burvju lode. Kuri tauki ir kuri? Lielākā daļa pārtikas produktu satur tauku kombināciju, bet tos klasificē pēc dominējošajiem taukiem.

Šajā diagrammā ir uzskaitīti jums nepiesātināto tauku avoti, kā arī daži tauku piemēri, no kuriem vēlaties izvairīties. Piesātinātie tauki vai transtaukskābes.