Sadedzināt taukus ārpus augšstilbiem

Tas ir fakts, ka epizode radīja virkni atdarinātāju. Pievienot tam pareizo tehniku - un augšstilbu aizmugure ir garantēta sūknēšanai, vienlaicīgi palielinot spēku un ķermeņa ārējo harmoniju. Izmantojiet arī šādas metodes: Silta vanna darbojas lieliski, kurai jāpievieno kilograms jūras sāls. Vai vēlaties iegūt slaidas seksīgas kājas? Piektais zelta likums — neņem līdzi ne šampūnus, ne zobu pastu, ne ziepes.

Tv Pajautājiet doktoram Jenam: Kā iegūt plaisu augšstilbā? Jautājums: Sveiks, Dr Jen, man ir divu daļu jautājums. Pirmais ir jautājums, ko es varu darīt, lai iegūtu augšstilbu spraugu. Vai arī taisnība, ka dažiem cilvēkiem nav iespējams kādreiz būt augšstilba sprauga? Atbilde: Es priecājos, ka jūs uzdevāt šo jautājumu, jo mūsdienās dusmas ir augšstilbu spraugā, tāpēc tā ir tēma, kuru esmu pētījis tieši šī iemesla dēļ.

Gluteusa muskuļu nosaukums. Efektīvi vingrinājumi aizmugures augšstilba muskuļiem

Kā ārsts daži cilvēki varētu sagaidīt, ka es jums saku, ka augšstilba spraugas esamība ir neveselīgs, nereāls mērķis un ka jums vajadzētu koncentrēties uz to, lai būtu vesels un nemeklētu īpašu ceļu. Tomēr dažas sievietes vēlas izskatīties īpašā veidā, neatkarīgi no tā, vai tas ir muskuļots, tonizēts, slaids vai juteklīgāks. Visus šos izskatu var sasniegt veselīgā veidā.

Tomēr medicīniski runājot, augšstilbu spraugas izskata iegūšana ir pilnīgi piemērots un sasniedzams mērķis, jo tas patiešām ir saistīts ar veselīgu svaru.

  • PIN IT Zaudēt svaru ir gandrīz visu to sieviešu vēlme, kuras ir vai apsver iespēju būt ar pāris papildu mārciņām.
  • Gluteusa muskuļu nosaukums. Efektīvi vingrinājumi aizmugures augšstilba muskuļiem
  • Tv Pajautājiet doktoram Jenam: Kā iegūt plaisu augšstilbā?

To darot, jūs zaudēsiet svaru no augšstilbiem, kā arī no pārējā ķermeņa. Ar to teikts, jums var būt veselīgs svars un jums nav augšstilba spraugas, kas būtu tik pamanāmas kā kādam, kurš ir mazāk muskuļots, ar plašāku kaulu struktūru vai nedaudz garāks. Ja tas tā ir, nav nepieciešams sevi spiest, lai vairāk censtos zaudēt vairāk svara. Tomēr joprojām ir iespējams novājēt augšstilbus līdz vietai, kur iegūstat vēlamo seksīgo, uzkrītošo izskatu neatkarīgi no jūsu ķermeņa tipa, un jums to darīt nevajag.

Augšstilba spraugas izskats patiešām attiecas uz divām lietām: Ķermeņa tauki Muskuļu masa Augšstilba spraugas izskats var būt mulsinošs pasākums, tāpēc lielākā daļa cilvēku mēdz vai nu koncentrēties uz savu vingrinājumu tikai uz muskuļu masas palielināšanu, vai arī vienkārši sadedzināt taukus, nogurdinot sevi ar sirdsdarbību.

Bet patiesībā triks ir ideāli līdzsvarot abus. Ja jūs pārāk koncentrējaties uz muskuļu veidošanu, jūsu kājas būs formā, kas ir lieliski, taču tās neizskatīsies tik slaidas Un otrādi, ja jūs pārmērīgi strādājat ar kāju muskuļiem, veicot pārmērīgu sirdsdarbību, piemēram, stundu strādājot pie StairMaster, jūs arī palielināsiet kāju muskuļus, liekot tiem izskatīties lielākiem, nekā vēlaties.

Bet muskuļi sadedzina taukus Jā, muskuļi tiešām sadedzina taukus; tomēr atkal runa ir par abu līdzsvarošanu. Galvenais ir veikt vingrinājumus, kas stimulē muskuļu grupas sadedzināt taukus ārpus augšstilbiem kājās, bet tik ļoti nesadalās muskuļu šķiedras, ka tās katru reizi pieaug. Tas nozīmē, ka nevajadzētu veikt pietupienus, izmantojot ārkārtīgi lielu svaru, vai veikt stundu garas kardio sesijas ar StairMaster.

Pajautājiet doktoram Jenam: Kā iegūt plaisu augšstilbā?

Ja jūs to izdarīsit, pamanīsit, ka jūsu kājas ir pārāk biezas, lai ietilptu iecienītajos šaurajos džinsos. Jūs joprojām būsiet vesels, bet jums nebūs slaida izskata, pēc kura jūs meklējat. Tā vietā jūs vēlaties veikt pietupienus bez svara sadedzināt taukus ārpus augšstilbiem ar nelielu svaru līdz tikai 8 mārciņām. Veiciet ne vairāk kā 5 komplektus pa 50 dienā un vismaz 3 komplektus pa 50 dienā, ja jūs tikko sākat darbu.

up fitnesa sieviešu tauku zudumu

Tas ir pietiekami, lai panāktu perfektu muskuļu stimulēšanas un sirds un asinsvadu tauku sadedzināšanas līdzsvaru Starp komplektiem varat veikt 1 vai 2 minūšu pārtraukumu, taču nepārtraukti veiciet faktisko komplektu, lai vienlaikus iegūtu sirdsdarbību.

Jūs varat arī izlaist vienu vai divas dienas kāju darba nedēļā, lai jūsu muskuļi varētu atjaunoties.

jautāt dr. jen: kā iegūt plaisu augšstilbā? - jauns režīms

To darot, jūs pamanīsit, ka jūsu kājas, šķiet, samazinās uz nakti. Tas ir tāpēc, ka jūsu muskuļi izmanto jūsu tauku krājumus, lai atjaunotu sevi, pat veicot minimālu fizisko slodzi.

Bet nepalaidiet garām trīs vai četras dienas nedēļā un nezaudējiet impulsu, jo tad jūs neredzēsiet rezultātus. Papildus tupēšanai, jums būs jāuzlabo arī uzturs.

Es saprotu, kāpēc arī augšstilba spraugas izskats, izmantojot diētu, varētu būt mulsinošs. Daudzas fitnesa vietnes, kas koncentrējas sadedzināt taukus ārpus augšstilbiem muskuļu veidošanu, liks jums palielināt olbaltumvielu daudzumu.

Lai gan tas ir labs padoms kādam, kurš vēlas, lai muskuļi būtu ievērojami lielāki, tas nav tik svarīgi, lai sasniegtu augšstilba spraugu. Tā vietā jūs vēlaties uzņemt vidēju daudzumu olbaltumvielu. Ne pārāk maz un ne pārāk daudz. Jūs vēlaties tieši tik daudz, lai uzturētu jūsu liesos muskuļus.

7 DAY CHALLENGE 7 MINUTE WORKOUT TO LOSE BELLY FAT - HOME WORKOUT TO LOSE INCHES Lucy Wyndham-Read

Ko tad tas tulko? Nu, jūs vēlaties pārliecināties, ka dienā saņemat vismaz vienu vai pat divas olbaltumvielu porcijas. Pasniegšana var būt no liesas gaļas, riekstiem, olām, pupiņām vai olbaltumvielu kokteiļa. Sievietēm ieteicamais uztura pabalsts ir 46 grami olbaltumvielu dienā. Daži treneri to ieteiks, bet es iesaku lietot arī augļus un dārzeņus. Tas nodrošinās nepieciešamo vitamīnu un minerālvielu iegūšanu. Sadedzināt taukus ārpus augšstilbiem viena noturīga uztura diskusija ir par to, vai ēst ogļhidrātus sadedzināt taukus ārpus augšstilbiem nē.

Ogļhidrāti, piemēram, maize un graudaugi, noteikti ir ātrs degvielas avots. Tie var dot sākotnēju enerģijas palielinājumu Tomēr, ēdot ogļhidrātus visas dienas garumā, kad netērējat enerģiju, tie tiek sadalīti cukurā un uzglabāti kā tauki. Viņi arī palielina jūsu insulīna daudzumu, stundu vēlāk izsalcina un noslogo enerģiju Tātad kopumā ogļhidrāti ir jārezervē laikiem, kad jūs faktiski izmantosiet ātro degvielu, ko tie nodrošina.

Tas nozīmē, lai iegūtu augšstilba spraugas izskatu, kuru vēlaties samazināt maizēm, graudaugiem un makaroniem. Tas jo īpaši attiecas uz ogļhidrātu ēšanu tieši pirms gulētiešanas. Nākamais tauku dedzināšanas zona staigājot, kas jāievēro, lai sasniegtu augšstilba spraugas izskatu, jums nevajadzētu pārsteigt Cukurs būtībā ir tauki, kas gaida notikt.

Es zinu, ka mēs visi to mīlam, un tas ir gandrīz katrā iesaiņotajā ēdienā, ko jūs varat iedomāties. Pat kokteiļi un aromatizēti ūdens dzērieni, kas šķiet veselīgi, ir iepakoti ar vairāk cukura, nekā vajadzētu lietot vismaz trīs dienas! Tad jums ir arī kafijas dzērieni Sākot savu brīvo dienu ar 40 gramiem šķidrā cukura, noteikti tiks sabojātas jūsu iespējas iegūt augšstilba spraugu.

Sākumā ir grūti izgriezt cukuru, jo cukurs ir atkarīgs. Tas vairāk izraisa atkarību nekā kokaīns. Tas faktiski stimulē dopamīnu, ķīmisko vielu mūsu smadzenēs, tāpat kā kokaīns.

8 veidi, kā iegūt stipras augšstilbas - kā veidot muskuļotas, lielas augšstilbas - Fitness

Tāpēc mēs tā alkstam un kāpēc bez tā jūtamies satraukti un drūmi. Tāpēc arī ēdot mēs jūtamies laimīgi un apmierināti. Tātad, kādas darbības jūs varat veikt, lai samazinātu cukuru, un cik daudz jūs varat ēst? Amerikas Sirds asociācija sievietēm iesaka ne vairāk kā 25 gramus cukura dienā.

Ja jūs nekad neesat pievērsis uzmanību šim ieteikumam, tas varētu šokēt jūs, zinot, ka daudzām sievietēm ir 25 grami cukura, pirms tās pat gatavojas pusdienot, un dienas beigās tās var uzkrāt milzīgus 90 gramus vai vairāk! Arī mīlestības rokturi… Mūsu ķermenis ir veidots reprodukcijai. Evolūcija ir pārliecinājusies, ka mēs, dāmas, nēsājam pietiekami daudz tauku, kas nepieciešamas reproduktīvās vietās, lai saglabātu iespējamo grūtniecību. Tomēr sadedzināt taukus ārpus augšstilbiem taukus ārpus augšstilbiem daudzumam, kas tiek uzskatīts par drošu, ir ierobežojums.

Dažas sievietes to pamanīs vēl ātrāk. Cukurs tieši ietekmē ķermeņa tauku procentu, un, iespējams, tas ir iemesls, kāpēc jums tagad varētu nebūt vēlamais izskats. Katram 1 gramam cukura ir 4 kalorijas, tādēļ, ja jums ir 40 grami cukura, kas ir ļoti viegli izdarāms, esat uzkrājis kalorijas. Lai dotu jums ideju, vienā koksa pudelē ir 44 grami cukura. Jums vajadzētu staigāt 40 minūtes, lai nodedzinātu šo vienu koksa pudeli.

Nemaz nerunājot par to, ka cukurs nav lielisks degvielas avots, jo tam trūkst vitamīnu un minerālvielu. Tas arī palielina insulīna līmeni un izraisa avāriju vēlāk dienā. Pārāk daudz insulīna pievienošanas var izraisīt diabētu.

  • Meklēšana Gluteusa muskuļu nosaukums.
  • Septiņi iemesli, kāpēc augšstilbus neizdodas dabūt slaidākus | rutabriede.lv
  • Sports un fitness Kā noņemt taukus no paduses un ne tikai Kā noņemt lieko tauku daudzumu?

Tāpēc, lai iegūtu augšstilbu spraugas izskatu, es iesaku ierobežot cukura patēriņu līdz maksimāli gramiem cukura dienā. Ja padomājat, tad vienā graudaugu bļodā parasti ir 9 grami cukura uz ¾ tasi. Ja jums ir 2 tases, jums jau ir nedaudz virs 18 gramiem. Tātad jūs varat redzēt, cik viegli ir iet pāri bortam ar cukuru.

novājēšanu lašu makaroni

Nākamais solis ir pārliecināties, ka jūs izveidojat ikdienas kaloriju deficītu, līdz sasniedzat mērķi.

Kā jūs to darāt?

tauku dedzināšana hip hop mix

Tas var būt sarežģīti, tāpēc priecājos, ka jautājāt. Ļaujiet man sākt ar to, ka es iesaku zaudēt vairāk nekā 2 mārciņas nedēļā. Un es neiesakām iet dienas vai pat dienu bez ēdiena, lai izveidotu kaloriju deficītu. Viss, kas jums jādara, ir uzzināt, cik daudz enerģijas jūsu ķermenis patērē dienā, lai uzturētu sevi Tas ir kaloriju skaits, kas jūsu ķermenim nepieciešams, lai darbotos bez jebkādas darbības. Tad jums jāēd mazāk nekā šis kaloriju skaits, lai izveidotu kaloriju deficītu. Jo vairāk svara zaudēsiet, jo zemāks būs jūsu RMR.

Tāpēc noteikti pārbaudiet augšējā ķermeņa svara zudumu padomi katru nedēļu. Ir arī ieteicams nepārsniegt kalorijas dienā. Turklāt tas ir neveselīgs, un jūs, iespējams, neiegūsit nepieciešamās uzturvielas.

Lūk, piemērs, lai viss būtu skaidrs: Ja jūs pašlaik ēdat kalorijas dienā un jūsu RMR ir kalorijas, tad jūs varat lēnām strādāt līdz kalorijām dienā, dodot kaloriju deficītu. Es saku, ka lēnām ejiet uz leju, jo vēlaties būt reālistisks un jums ir arī ilgtspējīgs plāns. Turpiniet to turpināt, un jums īsā laikā būs seksīgas slaidas kājas!! Visbeidzot, papildus vingrinājumiem un diētai es iesaku izstiepties, jo tas palīdz izveidot jauku iegarenu liesu muskuļu.

Stingri piespiediet plaukstu pie augšstilba, paglāstiet. Glāstīja augšstilba iekšējo daļu Pagrieziet ceļgalā saliekto kāju uz āru, cieši palmu pie ķermeņa, glāstiet. Triturācija Izpilda saliektās rokas kaulainie izvirzījumi. Berzējiet ārējo augšstilbu.

Es arī iesaku noberzt kājas ar losjonu uz leju, lai palielinātu cirkulāciju un izlīdzinātu celulītu. Noslēgumā esmu sajūsmā, ka jūs uzdevāt šo jautājumu. Es saprotu, ka daudzas sievietes piekrīt, ka slaidas augšstilbas ir pievilcīga iezīme.

Atcerieties, ka augšstilba spraugas izskats ir līdzsvars starp zemu ķermeņa tauku procentu un minimālu muskuļu masu.