Sadedzināt taukus ap kuņģi, KĀ EFEKTĪVI UN VESELĪGI ZAUDĒT VĒDERA TAUKUS. - FIZISKĀ SAGATAVOTĪBA 2

Strukturālie tauki pilda arī tādas svarīgas funkcijas kā nieru paklāšana mīkstajos elastīgajos audos, koronāro artēriju aizsardzība un ādas noturēšana gluda un saspringta. Viscerālie kuņģa tauki Liels kuņģis norāda uz lieko iekšējo tauku daudzumu, kas atrodas ap vēdera orgāniem un var izraisīt sirds slimības, diabētu un krūts vēzi. Atpūtieties un atkārtojiet reizes.

Cik satriecoši būtu tupēt savu ceļu līdz plakanam vēderam, tas nav iespējams. Vingrinājums ietekmē muskuļus, bet tam nav tiešas ietekmes uz taukiem.

sadedzināt taukus ap kuņģi

Treniņu veikšana var palīdzēt samazināt ķermeņa uzbūvi, paātrinot kaloriju sadedzināšanu, kas veicina vispārēju tauku zudumu, taču, lai efektīvi zaudētu svaru, jums joprojām jāsamazina uztura kalorijas. Un, lai arī pretestības vingrinājumi, piemēram, tupus, tonizē muskuļus definīcijas noteikšanai, tupēji galvenokārt koncentrējas uz ķermeņa apakšdaļu un neradīs sešu pack abs.

  1. Kā atbrīvoties no taukiem vēdera apakšā. Vingrinājumi ātru vēdera bikšturi mājās sievietei
  2. Diēta un svara kontrole: fakti par vēdera taukiem - Veselība -

Par Squats Squats ir fantastiski kāju veidošanai, jo tie koncentrējas uz augšstilbiem, sēžamvietām un teļiem. Lai gan stabilizēšanai jūs nedaudz izmantojat kuņģa un citus pamata muskuļus, tupi tos pietiekami neiesaistās, lai tos uzskatītu par vingrinājumu.

Bet vēl neatmetiet tupus.

sadedzināt taukus ap kuņģi

Kā salikti vai vairāku locītavu vingrinājumi squats ir drausmīgi celtniecības izturībai. Vingrinājumi kuņģī Lai izveidotu ab-ēku, jums ir pareiza ideja, izpētot pretestības apmācību. Jums vienkārši vajadzīgas kustības, kas vērstas uz vēderu.

sadedzināt taukus ap kuņģi

Mājās veiciet ķermeņa svara vingrinājumus, piemēram, gurkstēšanu, sēdēšanu, vingrinājumus, supermens, tiltus un dēļus. Ja jums ir vingrošanas bumba, sadedzināt taukus ap kuņģi to gurkstēšanai, ripošanai un dēļu deformēšanai. Ja jūs apmeklējat sporta zāli, izmēģiniet guļus kraukšķus, kāju paceltu gurkstēšanu un deformēšanos.

Diēta un svara kontrole: fakti par vēdera taukiem

Katru vingrinājumu veiciet astoņas līdz 10 reizes. Lai arī pietiek ar vienu komplektu, ideāli ir trīs komplekti. Veiciet pretestības apmācību 3 dienas nedēļā un strādājiet arī ar citām lielākajām muskuļu grupām. Viscerālie kuņģa tauki Liels kuņģis norāda uz lieko iekšējo tauku daudzumu, kas atrodas ap vēdera orgāniem un var izraisīt sirds slimības, diabētu un krūts vēzi.

sadedzināt taukus ap kuņģi

Sievietēm vidukļa apkārtmērs 35 collas vai lielāks nozīmē bīstamu viscerālo tauku līmeni. Ja atrodaties bīstamajā zonā, diēta un vingrinājumi palīdzēs, taču ir arī daži mazāk gaidīti pasākumi, kurus jūs varētu veikt. Labi atpūtieties naktī - gulēšana mazāk nekā piecas stundas naktī ir saistīta ar augstāku iekšējo tauku līmeni.

sadedzināt taukus ap kuņģi

Tāpat ir stress, kuru jūs varat labāk kontrolēt ar nomierinošu jogu vai meditāciju. Un, ja jums bija nepieciešams cits iemesls, lai atmestu smēķēšanu, šeit tas ir. Cigaretes ļauj tauku uzkrāšanos zarnās, nevis ķermeņa apakšdaļā.

Fat Loss Vienīgais tauku zaudēšanas triks ir ēst mazāk kaloriju nekā jūs sadedzināt - jūsu uzturs šeit ir svarīgāks par fizisko aktivitāti. Lai nedēļā nomestu cienījamu mārciņu, apēdiet mazāk kaloriju, nekā tērējat katru dienu.

Kā atbrīvoties no taukiem vēdera apakšā. Vingrinājumi ātru vēdera bikšturi mājās sievietei

Vienkāršs veids, kā to izdarīt, ir izgriezt saldos dzērienus, saldumus un apstrādātas uzkodas, piemēram, kartupeļu čipsi. Tā vietā uzkodiet svaigus augļus un visu ēdienu laikā pusi no šķīvja piepildiet ar veggies.

sadedzināt taukus ap kuņģi

Otrajai pusei vajadzētu būt veseli graudi, piemēram, brūnie rīsi vai pilngraudu maize, kā arī liesās olbaltumvielas, piemēram, lasis, tofu un siers ar zemu sadedzināt taukus ap kuņģi saturu. Autors: Shane Boyd Shane Boyd ir 29 gadus vecs žurnālists.

Personas Veselības Aprūpe

Neārstējama twitter fanātiķe. Profesionāls komunikators. Pārtikas entuziasts. Ārštata uzņēmējs. Tv junkie.