Maltītes sadedzināt taukus un veidot muskuļu

Viņiem ir izteikta ietekme uz smadzeņu nervu centriem, nomācot bada sajūtu. Kā pareizi lietot tauku degli? Pirms sākat apmācību, dzeriet daudz šķidruma un izmantojiet nedaudz ogļhidrātu pārtikas.

Palielināts pamata metabolisma ātrums BMR vai miera stāvoklī miera stāvoklī RMR palīdz zaudēt svaru, jo jūsu ķermenis maltītes sadedzināt taukus un veidot muskuļu vairāk kaloriju. Palielinoties metabolismam, nav obligāti jāsamazina kaloriju daudzums.

9 padomi, kā palielināt vielmaiņu un zaudēt svaru

Tālāk ir uzskaitīti daži veidi, kā palielināt ķermeņa metabolisma ātrumu. Ziniet tos, lai jūs varētu palielināt vielmaiņas ātrumu un zaudēt liekos taukus. Dienas laikā bieži ēdiet mazas maltītes Ēdot 1 vai 2 reizes dienā, jūsu ķermenis palēnināssamazinot metabolisma ātrumu, lai tas varētu saglabāt enerģiju.

Ēdot mazas, tomēr biežas ēdienreizes, jūs varat uzturēt augstu metabolisma ātrumu visas dienas garumā. Pārejiet no taukainām junk uzkodām uz augļiem. Augļi ir lielisks metabolisma pastiprinātājs.

maltītes sadedzināt taukus un veidot muskuļu sejas tauku zudums hiv

Ēdiet pareizos pārtikas produktus Tas, ko ēdat biežās ēdienreizēs, arī ir ļoti labssvarīgi vielmaiņas ātrumam. Neēdiet nevēlamo ēdienu. Mēģiniet padarīt katru ēdienu pilnīgu, pievienojot tam veselīgas pārtikas preces.

Kā ēst, lai iegūtu liesu

Dārzeņos ir augsts šķiedrvielu saturs. Augļiem un dārzeņiem ir augsta sāta vērtība, zems tauku saturs un augsta barības vielu vērtība. Tie ir ļoti izdevīgi jūsu veselībai. Ķermenis ļoti cenšas sadalīt dārzeņu nesagremojamo šķiedru līdz mazākām sastāvdaļām.

Muskuļu Diēta

Procesa laikā BMR palielinās. Citas olbaltumvielām bagātas pārtikas preces, piemēram, rieksti, vista un olas, arī ievērojami veicina paaugstinātu BMR.

Zivīm ir omega 3 taukskābes, un tās ir lieliskas, lai palielinātu BMR. Palielināta kaloriju sadedzināšana ir konstatēta cilvēkiem, kuri patērē zivis. Piedevas Zivju eļļas piedevas ir labvēlīgas BMR palielināšanai un svara samazināšanai. Izmantojiet mazāk mūsdienu ērtības Ķermenis spēj sadedzināt vairāk kaloriju, un tam irpaaugstināts BMR, kad tas ir dabiskā un normālā temperatūrā.

Sildītāju, gaisa kondicionētāju uc izmantošana negatīvi ietekmē BMR. Atrodoties dabiskā apkārtējās vides temperatūrā, palielinās arī apetīte, kas savukārt palielina jūsu BMR. Tāpēc nevajag mākslīgi omulīgi un pārāk bieži būt auksts, ja vēlaties, lai būtu augsts BMR.

Esiet fiziski aktīvāki Aktīvāka darbība var uzlabot jūsu KMR. Ir labi stāvēt un staigāt vairāk, kad vēlaties palielināt BMR. Nepavadiet daudz laika pie sava darba galda, uz dīvāna, skatoties televizoru, kā arī citās vietās, kur daudz nekustas.

Jo aktīvāka esat dienas laikā, jo augstāks ir jūsu BMR. Saņemto pārtraukumu laikā jums vajadzētu izstiepties vai staigāt. Veidojiet vairāk ķermeņa muskuļus Muskuļi vairāk veicina metabolismu nekā tauki. Jo vairāk muskuļu jums būs, jo lielāks būs vielmaiņas ātrums miera stāvoklī RMR. Veicot vingrinājumus, vairāk muskuļu pozitīvi ietekmēs jūsu metabolisma bazālo ātrumu BMR.

Tikpat liels muskuļu daudzums dienā sadedzina vēl 73 kalorijas uz kilogramu. Spēka treniņš ir lielisks muskuļu stiprināšanas veids. Jūs varat palielināt savu liesās muskuļu masu, veicot vingrinājumus ar svariem. Paaugstināta muskuļu masa pozitīvi ietekmēs metabolisma palielināšanos.

maltītes sadedzināt taukus un veidot muskuļu 30kg svara zudums 2 mēnešiem

Veiciet aerobikas vingrinājumus Jebkurš vingrinājums palielinās vielmaiņas ātrumubet metabolisma uzlabošanai vislabākie ir aerobikas un kardiovaskulāri vingrinājumi. Sirdsdarbības ātrumam vajadzētu būt paaugstinātam, un, lai pareizi palielinātu metabolismu, aktivitāte jāveic vismaz 30 minūtes.

Skriešana, skriešana un peldēšana ir daži vingrinājumi, kas ir ļoti noderīgi, lai palielinātu BMR. Mierīgi gulēt Miegs pozitīvi ietekmē vielmaiņulikme.

maltītes sadedzināt taukus un veidot muskuļu kā veidot liesās muskuļu masu un sadedzināt taukus

Ja jūs neguļat pareizi, ķermenis nespēj sadedzināt svara zudums terapija daudzumu kaloriju, atrodoties miera stāvoklī un citu ikdienas aktivitāšu laikā. Atpūšoties, ķermenis sadedzina apmēram 70 procentus no kopējām kalorijām.

Tāpēc gulēšana uz apmierinātību ir laba jūsu veselībai un mierīgajai vielmaiņai. Dodieties uz klīnisko pārbaudi Dažas slimības veicinametabolisma ātrums, piemēram, hipotireoze.

Labākie pārtikas produkti, kas sadedzina kalorijas

Klīniskais tests palīdzēs noskaidrot šādus apstākļus. Tos var izārstēt. Attiecīgi palielināsies metabolisma ātrums. Ir daži faktori, kurus nevar kontrolētvai mainīts. Dzimums ietekmē arī metabolisma ātrumu, ja vīriešiem vielmaiņas līmenis ir augstāks nekā sievietēm. Arī gēniem ir zināma loma. Zaudējot svaru, samazinās arī vielmaiņas ātrums.

Veiciet līdzsvarotu pieeju vielmaiņas ātruma palielināšanai.

www.gaiacentrs.lv

Nepārspīlējiet ar vingrinājumu. Ēdiet labi sabalansētu uzturu. Lasīt vairāk:.

maltītes sadedzināt taukus un veidot muskuļu lielākā daļa svara zuduma 12 nedēļu laikā