Lietas kas sadedzina ķermeņa taukus. Skriešanas veidi svara zaudēšanai

Vai rokas un plecus var tonizēt, neapmeklējot sporta zāli? Dažreiz mums šķiet, ka mēs varam ēst tikai tad, kad mēs pievienojam maizi vai kaut ko tauku.

lietas kas sadedzina ķermeņa taukus svara zudums dwarka

Autors: Evan Garcia Pēdējoreiz Atjaunots: Janvāris Izmēģiniet metožu kombināciju, lai pievienotu intensitāti un sadedzinātu vairāk kaloriju. Ja jums ir 20 minūtes dienā, lai veltītu laiku vingrošanai, nogādājiet skriešanas apavus. Jebkurš, kas liek jūsu ķermenim kustēties, sadedzina taukus - vai tas būtu ejot, braucot ar velosipēdu vai skrienot - un skriešana ir viens no ātrākajiem veidiem, kā sadedzināt taukus.

lietas kas sadedzina ķermeņa taukus baltvīns laikā svara zudums

Tomēr teikts, ka ir dažas lietas, kuras jums jāzina, lai maksimāli palielinātu 20 minūtes un sadedzinātu pēc iespējas vairāk tauku. Cipari Ja vēlaties zaudēt mārciņu tauku, diētas un fiziskās aktivitātes laikā jums būs jārada 3, kaloriju deficīts.

Power Training

Parasti, jo intensīvāku vingrinājumu veicat, un jo ilgāk to darāt, jo vairāk kaloriju jūs sadedzat. Ja jums katru dienu ir tikai 20 minūtes, sagaidiet, ka sadedzināsit kaut kur starp un kalorijām, kas rit mērenā tempā.

Gandrīz visos gadījumos tas, ko jūs faktiski vēlaties zaudēt, ir ķermeņa tauki.

Tomēr arī citi faktori iekļaujas sajaukumā; parasti, jo smagāks tu esi, lietas kas sadedzina ķermeņa taukus vairāk kaloriju jūs sadedzināsit tāda paša veida darbībām.

Turklāt, jo intensīvāks treniņš, jo vairāk kaloriju jūs sadedzināsit. Ātrums Runājot par fiziskās slodzes intensitāti, skriešana ir viens no labākajiem kaloriju degļiem.

lietas kas sadedzina ķermeņa taukus svara zudums aizcietējums

Straujš 8 jūdžu ātrums stundā sadedzina apmēram kalorijas stundā personai, kurai ir mārciņa, un milzīgs stundas laikā personai, kuras mārciņa ir 1, saskaņā ar MayoClinic. Ja jūs skrienat ar mērenāku jūdžu ātrumu stundā - apmēram 5 minūtes jūdzi - tad 12 mārciņas cilvēks stundā sadedzinās kalorijas, savukārt persona, kas ir mārciņa, sadedzinās Tā kā ātrums - kas kā slaids bumbieru formas skaitlis treniņa intensitāti - ir tik svarīgs, lai palielinātu kaloriju daudzumu, apsveriet iespēju iegūt spidometra pulksteni, kas parādītu, cik ātri jūs skrienat.

Tad jūs varēsit precīzāk noteikt sadedzināto kaloriju daudzumu un laika gaitā palielināt savu ātrumu.

Intensitāte Intervāls treniņš var palīdzēt palielināt treniņa intensitāti un ātrāk sadedzināt kalorijas, liecina vietne MayoClinic. Intervāla apmācībai var būt dažādas formas, taču pamatnosacījums ir veikt intensīvu vingrinājumu īsu laiku, kam seko nedaudz ilgāks mērenas aktivitātes periods, turpinot ciklu vairākas reizes.

Ja jums ir tikai 20 minūtes, mēģiniet sākt ar divu minūšu skriešanu tajā 5 jūdžu stundas tempā.

Svētdiena Kā sadedzināt taukus visu dienu Pārliecinieties, ka jūsu vielmaiņa darbojas, lai jūs varētu ātrāk redzēt abs, samazinot ķermeņa tauku procentu. Lūk, kā pārliecināties, ka jūsu ķermenis darbojas katru minūti. Tā rezultātā jūsu ķermenis efektīvāk sadedzina taukus. Tas nozīmē, ka, ēdot ogļhidrātus, tie tiks pārvērsti taukos un uzglabāti.

Tad pagrieziet to uz augšu un vienu minūti brauciet ar ātrumu 8 jūdžu stundā un pabeidziet ciklu sešas vai septiņas reizes. Izmēģiniet šo rutīnu divas reizes nedēļā, lai novērstu garlaicību un piespiestu sevi pie jauna ātruma.

Lai iegūtu rezultātu, ir jāievēro daļējas un biežas maltītes, izraisot aktīvas izmaiņas organismā: Tiek uzsākti apmaiņas procesi. Notiek enerģijas pieplūdums. Tiek uzturēts normāls hemoglobīna līmenis.

Varat arī palielināt sava skrējiena intensitāti, maršrutam pievienojot pakalnus. Citi faktori Ja jūs darbojat 20 minūtes dienā un joprojām neredzat cerētos rezultātus, apsveriet citus faktorus, kas varētu palīdzēt sadedzināt vairāk tauku.

lietas kas sadedzina ķermeņa taukus svara zudums ar koksa nulli

Vispirms apskatiet diētu un sāciet skaitīt kalorijas. Jūs jau sadedzināt dažus simtus kaloriju ar savu skrējienu, bet jūs varētu samazināt vēl dažus simtus no ikdienas patēriņa, izslēdzot saldos dzērienus, pagatavojot vairāk zemu kaloriju vakariņas vai atrodot citus veselīgus veidus, kā samazināt ikdienas kaloriju daudzumu.

  • Zaudējumu svars 3 trimestrī
  • Vidējais svara zudums 11 nedēļās
  • Seši produkti, kuri palīdzēs tev ātrāk atgūt plakanu vēderu - rutabriede.lv
  • Tauku deglis komplex iegūstiet fit
  • 10 LIETAS, KAS JUMS JĀZINA, LAI ZAUDĒTU ĶERMEŅA TAUKUS - FIZISKĀ SAGATAVOTĪBA 2
  • Vai 20 Minūšu Skriešana Dienā Sadedzina Taukus? -

Apsveriet arī iespēju ikdienas treniņiem pievienot svara apmācību. Muskuļi kalorijas sadedzina daudz efektīvāk nekā tauki, tāpēc, ja jums katru dienu ir tikai 20 minūtes, lai trenētos, nomainiet divas skriešanas dienas ar celšanas dienām, kurās jūs strādājat kāju, roku un kodola galvenās muskuļu grupas.

Populārākais šodien

Autors: Evan Garcia Evans Garsija ir 28 gadus vecs žurnālists. Amatieru organizators. Sociālo mediju bifeļāda.

  • Kā saglabāt svaru pēc straujas svara zuduma
  • Forma n freeze fat burning machine atsauksmes
  • Diēta un svara zudums: jūsu labākie veidi, kā uzvarēt vēdera taukus - Veselība -
  • Kāpņu alpīnisti svara zudums
  • Fitness un diēta. — rutabriede.lv
  • Sadedzināt vēdera taukus. Zaudēt vēdera taukus, veicot efektīvus vingrinājumus

Mūzikas maven. Alkohola entuziasts. Problēmu risinātājs.

lietas kas sadedzina ķermeņa taukus dymatize tauku zudumu kaudze