Kāju novājēšanas squats

Jūs, iespējams, vienkārši skraidījāt vai apmeklējāt sporta zāli. Visas sugas fiziskā aktivitāte var dalīt ar vispārējās kravas mērķis ir samazināt tauku slāņa biezumu visā ķermenī un izolētajos pēdu vingrinājumos, kas noved pie tonusa dažas grupas muskuļi. Tad jūs varat apsēsties ar svaru, it kā uz vienu pusi, saliekot vienu kāju ceļos.

Squats Episode 42, 4sets 120kg,265lbs 12reps

Pareizā apavu izvēle. Iesaiņošana ir patīkama procedūra novājēšanas kājām. Elegants I. Kā padarīt kājas plānas? Lai sapņos kļūtu par realitāti, daudzas meitenes sāk veikt treniņus, kas palīdzēs padarīt savas kājas skaistākas, un tas ļauj jums paaugstināt pašcieņu un noskaņojumu.

Ideāls ilgst sirds uzskatāms laiks no 20 līdz 60 minūtēm.

Lai gan izskats Pēdu lielā mērā ir atkarīga no ģenētikas, mums ir iespēja padarīt tos elegantākus un pievilcīgākus ar īpašu apmācību palīdzību. Bodybuilders vienmēr vēlas sasniegt rezultātus bez nevajadzīgas kavēšanās. Viņi ne tikai vilcienu, viņi dara visu, lai sasniegtu labākais rezultāts. Viņi neizvairās no smagie vingrinājumi Bet izvēlēties tos, kas tos rada vislielāko masu.

Protams, slodze arī ļauj jums pievienot pēc iespējas vairāk izmēru. Jūs arī vēlaties doties uz galamērķi ar tiešāko ceļu. Kāpēc es varu būt apmierināts ar maziem rezultātiem, un jums būs nepieciešams vairāk laika viņu darbam?

Kā zaudēt taukus uz kājām

Protams, jums būs nepieciešams dot viņam simts procentiem. Jūsu mācīšanās var būt labāka, bet, ja jūs iet uz pusi no gāzes, jūsu rezultāti būs puse.

Lai padarītu kājas ar tievu un plānu, jums ir jāēd labi, pieturieties pie diētas un veikt vingrinājumu kopumu gan svara zudumam visā ķermenī un atsevišķi vingrinājumi Gurniem, kaviāriem un sēžamvietām.

vai lēkāt domkrati sadedzina krūšu tauku

Treniņš tievām gurniem Ja jūs cīnīsieties ar lieki kilogramijums ir jāsāk ar aerobiskie vingrinājumi. Lai padarītu kājas plānas, un netiek sūknētas, jums ir nepieciešams strādāt ne tikai pār tiem, bet virs visa ķermeņa.

Riteņbraukšana vai skriešana palīdzēs efektīvi sadedzināt taukus.

medus lai sadedzinātu taukus

Kas ir labākās metodes Kāju mācīšanās? Vairākiem padomiem mēs lūdzām Austrālijas BodyBuilder Kaluma von Mogeler, kunga uzvarētāju Šeit ir pamata padomi kāju apmācībai. Lasiet uzmanīgi un mēģiniet tos iekļaut savā programmā. Daudziem brīvdienu praktizētājiem ir vistas kājas galvenokārt tāpēc, ka viņi daudzus gadus dod krūtīm un ieročus.

Jūs to vēlreiz nemainīsiet, bet jūsu kājām jābūt jūsu prioritātei. Šeit mēs atsaucamies uz iepriekšējo punktu.

Efektīvs komplekss no 5 vingrinājumi, lai svara zudums

Vai jūs domājat, ka jebkurš vingrinājums, ko jūs izmantojat, veidos jūsu kājas. Izvēlieties visgrūtāko praksi šajā spēlē un praktizējiet to sākumā savu treniņu, līdz jūs saņemsiet enerģiju.

bangkok novājēšanu kafija

Labas iespējas - squats ar zemiem un priekšējiem squats. Viņi nedaudz saskaras ar muskuļiem, un dažreiz to var izmantot kopējā attīstība Izmērs un izturība.

Kā nokļūt Skinny kājas ātri ar vingrinājumiem

Lai padarītu kājas plānas mājās, jūs varat apmācīt sevi, jo tas nav nepieciešams īpašiem simulatoriem. Sarežģīts uzdevums slaidas gurni Tas jāveic reizes nedēļā.

Tas var sastāvēt no šādiem vingrinājumiem: Papildus tam, ka bodybuilders ar vistas kājām nekad valkā šorti, tie arī segt savu vājumu, liekot rudenī iespaidīgu skalu, lai squint ar viņiem desmit dienu kustības diapazonā. Turklāt tas ir bezjēdzīgi muskuļiem.

  1. Efektīvam zemāka ķermeņa treniņam jāietver vingrinājumi, lai aktivizētu jūsu četrgalvas, siksnas, glutes un teļus.
  2. vingrojumi notievēšanai - One Two Slim

Pilns klāsts ir labākais, jo tas ietekmē kāju novājēšanas squats muskuļus, "saka calum. Ja jūs apmācāt pusi no atkārtošanās, muskuļi nedarbojas līdz maksimālajam.

Jums ir daļēja atkārtošanās telpa pēc tam, kad nevarat pabeigt šādu pilnu ciklu. Vairāk dziļi squats Uzņemiet gurnus un sēžamvietas mazākas. Un tas neattiecas tikai uz squats, dziļums tiek izmaksāts arī par citiem vingrinājumiem, kur kāju novājēšanas squats ir kraukšķīgas.

Stāvēt aiz krēsla, ņem atpakaļ. Tulkot savu svaru uz vienas kājas, un otrais pacēlājs uz sāniem, tad zemāks. Veikt vairākas reizes, neizmantojot pēdu uz grīdas. Atkārtojiet 10 reizes katru kāju; Stāvieties taisni un tad paņemiet soli uz priekšu, tāpēc, lai saliektu ceļgalu.

Atkārtojiet šo uzdevumu 10 reizes uz vienu kāju.

Es zaudēju svaru, bet kājas nezaudē svaru. Zaļā tēja bez cukura

Tas stiprina sēžamvietas un kāju muskuļus; Sēdieties uz grīdas, novietojot kājas priekšā, bet, nepārkāpjot tos turku valodā, un savienojot kājas kopā. Pavārs kājām kājām, un elkoņi ķēriens ceļgalu.

Tāpēc mēs izvelkam interjers gurni; Iet uz augšu uz muguras, novietojiet rokas gar ķermeni, saliekt kājas ceļos un paceliet krūtīm. Pēdas pārmaiņus mest uz priekšu paralēli uz grīdas. Katrs uzdevums jāatkārto reizes. Laika gaitā jūs varat palielināt atkārtojumu skaitu un tempu; Ja jums ir virve, jūs varat veikt bezmaksas lēcienus.

Lose svars mājas iesācējiem

Pirmajām sesijām vajadzētu ilgt apmēram 1 minūti, tad tos var palielināt līdz 5 minūtēm. Jūs varat pāriet uz vienu vai divām kājām; Doties uz muguru, rokas uz sāniem. Ātri paceliet kājas, velkot tos uz krūtīm un pēc tam iztaisnot un lēnām zemāk. Atkārtojiet reizes. Ieelpot jānotiek kāju audzēšanas laikā; Stiepšanās vingrinājums. Sāciet taisni, kājas atsevišķi.

Paņemiet ķermeņa slīpumu uz priekšu un pieskarieties grīdai ar rokām. Nenovietojiet kājas ceļgalos. Sākumā jums var būt grūti, bet ar laika mēģinājumiem būs labāki. Atcerieties, ka tilt laikā ir nepieciešams izelpot. Lai gan šajā daļā ir diezgan grūti strādāt, bet jūs varat sasniegt labs efekts. Ļoti noderīga ICR novājēšanai peldēt ar pārmeklēšanu.

sadedzināt tauku dubulto zodu

Ir lietderīgi veikt treniņus pozīcijā, kas atrodas uz muguras, kas palīdz palielināt asinsriti. Jūs varat izmantot dažādas platumu un pozīcijas kājām.

Pareizā apavu izvēle. Iesaiņošana ir patīkama procedūra novājēšanas kājām. Elegants I. Kā padarīt kājas plānas? Lai sapņos kļūtu par realitāti, daudzas meitenes sāk veikt treniņus, kas palīdzēs padarīt savas kājas skaistākas, un tas ļauj jums paaugstināt pašcieņu un noskaņojumu.

Tomēr, ja vēlaties pēc iespējas kāju novājēšanas squats spēka, jūsu kājas būs par plecu platumu, un padomi būs nedaudz savīti. Ja jūs interesē lielums, nomainiet pozīciju. Esiet uzmanīgi, ka uzvednes nav pārāk tālu. Tas novērš nevajadzīgu ceļa bojājumu risku. Daudzas pēdas mašīnas, ieskaitot pēdu iestatījumus un squats, ir platformas, kas ļauj dažādām kājām.

Kājas stāvoklis ietekmē muskuļu iesaistīšanos. Galvenais noteikums ir tas, ka apakšējās kājas ietver vairāk Četrgalvu muskuļibet augšējās kājas - pārsvarā sēžamvietas un kāmji. Tas nenozīmē, ka jūs varat tos izolēt, bet koncentrēties uz tiem lielāku stresu, jā.

Shin formas korekcija palīdzēs jums staigāt apavos uz papēžiem.

Plānas augšstilbi. Efektīvi vingrinājumi svara zaudēšanai ārpusē.

Apmācīt galvas. Tas veido ledus muskuļus un palīdz tos padarīt slim. Vingrinājums tiek veikts vispirms abām kājām, tajā pašā laikā. Tad katram no tiem individuāli. Mēs stāvam uz pirkstiem centimetru augstumā - tas var būt kāpņu vai vairāku grāmatu solis.

Mēs visi zinām, ka squats ir karalis. Kāds vingrinājums ir visvairāk nepietiekami novērtēts? Saskaņā pilnīgs uztura tauku degļi Kaluma, tie ir savīti ar skalām ar svariem. Sadaliet squats ar vienu kāju priekšā un otru no aizmugures.

Vienkārši salieciet ceļus un nolaidiet, tad atgriezieties. Pārliecinieties, ka muguras kāju ceļgals nepieskaras grīdai un kāju novājēšanas squats ceļgala veselība ir arī svarīga, lai jūsu ceļa priekšpuses ceļne sasniedz maksimumu. Daudzi muskuļi vilcienu uz kājām - īpaši četrstūris, sēžamvietas muskuļi un popliteal cīpslas - daži vingrinājumi ir labāk orientēti uz atsevišķām jomās.

Turklāt, sākumā apmācību, kāju novājēšanas squats patīk izmantot stiepšanās vingrinājumu ar vienpusēju vingrojumu. Pirms vairākiem vingrinājumiem viņi praktizē trīs sērijas kickbacks.

Fitnesa novājēšanas

Paaugstināts uz pirkstiem augsts, un tad mēs iet uz leju zem sākotnējā līmeņa, tas ir, līmenis soļiem, grāmatas.

Mēs atkārtojam vairākas reizes. Apmācot gurnus un sēžamvietas mājās. Squats spēlē svarīga loma veidošanās jonu muskuļigurni, kāju sēžamvieta un siksnas. Labi veikt trīs veidu squats dažādi veidi Muskuļi, jo tas jums ir nepieciešams, lai ievietotu kājas citādi: Intensifikācijas metodes joprojām var saglabāt labas kāju apmācības ietekmi.

Papildus fonam, kas sagatavo savu ķermeni visaptverošiem vingrinājumiem, Kama arī patīk izmantot šādas intensifikācijas metodes, kas padara to par sēriju vēl sarežģītāku.

Aizdedzināja virkni, kur pēc tam muskuļu nepietiekamība Jūs ātri iet uz aptuveni 25 procentiem, un jūs turpināt sēriju.

kā pārtraukt saggy ādu pēc svara zuduma

Daļēja atkārtošana, veicot maksimālu pilnīgu atkārtojumu un dažu daļēju, virs vai zem punktu, kur kustība neizdodas. Calum dod priekšroku tam viņa darbu sērijā. Samazināt atpūtas laiku, lai palielinātu treniņa intensitāti. Pēdu apmācība vilcienus vairākas muskuļu grupas, kā mēs iepriekš apspriedām, un vingrinājumi viņiem var būt visgrūtāk.

Popullīta cīpslu apmācība ir maz ticama. Padarīt squats, liekot un iztaisnot ceļus bez kāju manevriem. Protams, ir jāmēģina padarīt dziļas squats, lai uzlabotu rezultātus.