Kā veidot liesās muskuļu masu un sadedzināt taukus

Pusdienu ēdienkartē ietilpst grami zaļo pupiņu, mazāk nekā glāze brūno rīsu un grami tilapijas. Kafija: Tas bieži tiek minēts kā ēdiens, kas var palīdzēt sadedzināt kalorijas, tomēr līdzīgā laikā tas maksā arī aknas, turklāt jums jādzer 3 papildu tases ūdens par katru kafijas tasi, kas jums ir, lai palīdzētu jūsu aknām nomazgāt.

Nedēļas laikā es pavadīt sporta zālē katru brīdi, pat pēc stundām. Tā zaczołem pat apmeklēt spēles, bet līdz šim vienmēr ir bijis labāks nekā man.

Bet tik daudz es rūpētos par pieaugošo muskuļu masu, ka divas nedēļas, tagad es to izmantot regulāri. Mans spēks un izturība faktiski sistemātiski palielina muskuļu masu kidding, kas motivē mani vēl intensīvāku izmantošanu. Es plānoju realizēt visu 5 nedēļu cikls, un es ceru uz rezultātiem. Nedēļas laikā es pavadīt sporta zālē katru brīdi, pat pēc stundām. Tā zaczołem pat apmeklēt spēles, bet līdz šim vienmēr ir bijis labāks nekā man.

Par mēnesi es izmantoju Metadrol, un es uzskatu, ka manas muskuļi pieaugs spēka un izturības. Pirms dažām dienām es ieņēma otro vietu konkursā, un es esmu pārliecināts, ka palīdzēja man ar šo Metadrol. Nesen, tomēr arvien biežāk jutās noguris pēc divu stundu treniņa, es jutu sāpes, un muskuļi vēl bija vāja.

Pārtikas produkti tauku sadedzināšanai un ļoti veselīgi

Lai tas nenotiktu, jums a jāsamazina kaloriju daudzums vai b jāpalielina fiziskā aktivitāte. Ja jūs mēģināt zaudēt taukus un vienlaikus iegūt muskuļus, jūs vēlaties darīt abus.

svara zudums pēc stoma maiņu

Pēc Veselība. Ja vēlaties precīzāku analīzi, Kader iesaka savam diētas ārstam veikt bioelektriskās pretestības analīzi BIAļoti precīzs ķermeņa tauku un muskuļu masas tests, kas veikts, izmantojot elektrodus, lai noteiktu, cik daudz kaloriju nepieciešams jūsu ķermenim.

Bet pagaidām pieņemsim, ka jūsu ķermenim nepieciešamas kalorijas.

zija xm3 svara zudumu atsauksmes

Saskaņā ar Catudul plānu jūs pieturēsieties pie šīm kalorijām tajās dienās, kurās jūs nestrādājat. Pēc tam līdz — kalorijām treniņu dienās, kas ir NASM ieteiktajā diapazonā.

kāpēc ir mana tauku zudumu tik lēns

To darot, jūs barojat ķermeni ar pietiekami daudz pārtikas, lai darbotos ar procentiem. Bet tā kā jūs arī palielināsiet savu spēka treniņš un HIIT apmācībaatgūstot kalorijas, jūs atgūsiet vairāk muskuļu nekā tauku, saka Catadul. Un tauki, kas jums ir, tiks sadedzināti, lai iegūtu papildu enerģiju, kas nepieciešama šajos grūtajos treniņos.

Saistīts stāsts Ja jūs nevēlaties pārāk koncentrēties uz kalorijām, tas noteikti ir arī variantssaskaņā ar Erina Oprea, sertificēta personīgā un slavenību trenere un Diezgan muskuļu treniņu lietotne.

Kā ēst, lai iegūtu liesu

Jūs tos ēdat, iegūstat šo degvielu savā ķermenī un sadedzināt, 'viņa saka. Pro tips: 'Nepārņemiet mērogu,' saka Oprea.

Atšķirībā no svara zaudēšanas, kur jūs koncentrējaties uz skaitļiem, ķermeņa atjaunošana koncentrējas uz sadalījumu. Jūsu tauku daudzums samazināsies, veidojot muskuļus. Bet muskuļi ir vairāk blīvi nekā tauki, kas nozīmē, ka tie aizņem mazāk vietas.

24 tauku dedzināšanas (un ļoti veselīgi) pārtikas produkti

Tātad tas ir vienāds svars, tas vienkārši parādās citādi. Lai patiešām brauktu dzeramnaudu virs mājas, Catadul saka, ka jums jācenšas palikt 4 mārciņu diapazonā. Olbaltumvielām vajadzētu būt galvenajam kaloriju patēriņa avotam.

Pieņemsim, ka jūs esat mārciņas.

Lasiet arī:

Parasti jums vajadzētu saņemt apmēram 50 gramus olbaltumvielu dienā. Bet, ja jūs vienlaikus mēģināt veidot muskuļus un zaudēt taukus, jūs vēlaties palielināt olbaltumvielu daudzumu. Saistīts stāsts TO pētījums no Journal of Nutrition atklāja, ka starp 24 sievietēm, no kurām puse ievēroja standarta diētu, kas balstīta uz ogļhidrātiem, un otra puse, kas ievēroja zemāku ogļhidrātu un olbaltumvielu diētu 30 procentiuzrādīja krasus tauku zaudēšanas un muskuļu masas rezultātus.

Katra grupa ēda kalorijas dienā.

Olbaltumvielām vajadzētu būt galvenajam kaloriju patēriņa avotam.

Pēc 10 nedēļām pētnieki atklāja, ka sievietes abās grupās zaudēja vidēji 16 mārciņas, bet standarta diētas grupa zaudēja 10,4 mārciņas no šī svara ķermeņa taukos un 3 mārciņas muskuļu masā, turpretī augstākā olbaltumvielu grupa vidēji zaudēja 12,3 mārciņas ķermeņa tauku un tikai 1,7 mārciņas muskuļu masā. Tātad atgriezīsimies pie šīs kaloriju vajadzības. Tātad, kam ir iespējas, tam ir privileģēta ģenētika. Kā vienlaikus zaudēt svaru un iegūt muskuļus?

47 kg svara zudums

Lai gan mērķi ir pretēji, tas notiks tikai noteiktos gadījumos. Tomēr, lai sasniegtu abus mērķus vienlaikus, ir jāpieņem daži kritēriji: Uzturēt diskrētu kaloriju deficītu Tas ir viens no pamatkritērijiem, lai vienlaikus iegūtu muskuļu masu un sadedzinātu taukus.

Tiecieties pēc kaloriju neitralitātes un paaugstiniet aktivitātes līmeni.

Ideāls ir patērēt mazāk kaloriju, lai organisms izmantotu taukus kā enerģijas avotu. Jāatceras, ka jūs nevarat ierobežot ogļhidrātu lietošanu, bet gan samazināt. Patērējiet nepieciešamo olbaltumvielu daudzumu dienā Olbaltumvielas ir būtiskas mūsu muskuļu audu veidošanai. Bez pietiekamas uzņemšanas būs grūti iegūt muskuļu masu. Ieteicams uzņemt 2g olbaltumvielu uz kilogramu ķermeņa svara dienā.

Priekšrocības un trūkumi

Piemērs: Cilvēkam, kas sver 70 kg, ir jāuzņem vismaz g olbaltumvielu. Koncentrējieties uz saliktiem vingrinājumiem un pārslodzi Salikto fizisko vingrinājumu ļaunprātīga izmantošana ar lielu slodzi ir lieliska tiem, kas vēlas zaudēt taukus un iegūt liesu masu. Tādā veidā vienmēr mēģiniet palielināt slodzi uz tādiem vingrinājumiem kā stenda presēšana, presēšana, strupceļš un squats.

Pašlaik nav ieteicamas tādas metodes kā pilienu komplekti, milzu komplekti un citas, jo tās treniņu rutīnā radīs tikai nevajadzīgu stresu.

Intensīvs tauku sadedzināšana vidukļa vidē 2 nedēļu laikā 6 minūšu treniņš mājās

Tomēr 8X8 metode šajā gadījumā ir ārkārtīgi interesanta. Veiciet mērenu aerobiku Aerobika mērenā daudzumā papildus veselībai, sadedzina kalorijas un uzlabo kondicionēšanu smagiem treniņiem.

galvenais tauku zudumu steks

Kad mēs runājam par mērenību, tas nozīmē nodarboties ar aerobiku apmēram 3 reizes nedēļā, kas ilgst 20 līdz 30 minūtes. Kādi pārtikas produkti palīdz zaudēt svaru un iegūt muskuļus?

Kā ēst, lai iegūtu liesu

Daži pārtikas produkti ir nepieciešami, ja mērķis ir tauku sadedzināšana un hipertrofijas iegūšana. Tātad nosauksim dažus no šiem pārtikas produktiem.

  1. Muskuļu diēta - jo īpaši pārtikas
  2. Galvenais Ēdiens-Dzēriens Kā ēst, lai iegūtu liesu Gūt liesu nozīmē novērtēt ķermeņa taukus, lai atklātu šo cirsts ķermeni.
  3. Pabeigt… Tas ir jautājums, kuru uzdod lielākā daļa cilvēku, kuri praktizē svara treniņu, jo tie, kas vēlas zaudēt svaru, vienmēr baidās no muskuļu pazušanas.
  4. Kā vienlaikus zaudēt taukus un iegūt muskuļus - Fitness
  5. Svara zudums hamburg ny

Skatīt zemāk! Olas: Tie ir bagāti ar olbaltumvielām, kā arī satur vitamīnus D, E un A. Turklāt tas ir dabisks testosterona manipulators.