Kā slīpums uz leju vienā nedēļā

Piezvanu mammai uz Rīgu. Koncentrējieties uz rokas savilkšanu uz leju un īsāk. Tas pārslēdzas uz pārtiku 6 reizes dienā mazās porcijās. Attēlā redzams nefrons. Vairāk Hill Running Advice: vai jūs dzīvojat ļoti plakanā zonā?

Šoks krūtīs augt Aizvērt galerijas uznirstošo pogu 1 OF 6 Pamodināsim tos pekus. Viņi ir aizmiguši vēlu, mēnešiem ilgi nav īsti kļuvuši lielāki vai stiprāki.

Fresh articles

Un vai jūs varat viņus vainot? Nedēļa, nedēļa ārā, jūsu krūškurvja rutīnamēs domājam, ka tas ir acīmredzami stagnējošs - slīpumi, kam seko plakans sols, tad varbūt daži kritumi, lidojumi, pec klājs utt.

kā slīpums uz leju vienā nedēļā

Vai izklausās pazīstami? Ir pienācis laiks iemest uzgriežņu atslēgu jūsu ierīcē pec apmācības ar dažiem stingriem, intensīviem, ekstremāliem paņēmieniem, kas visi ir paredzēti, lai izraisītu jaunu muskuļu augšanu un svara zudums 8 nedēļas grūtniecība krūtis ārpus tās, kur tā jebkad ir bijusi.

Šīs piecas krūtīs šokējošās metodes daudzkārt ir izmēģinājuši eksperti treneri, čempioni kultūristi un muskuļos izsalkušas sporta zāles žurkas ar satriecošiem panākumiem. Tāpēc pamēģiniet viņus visus tikai ne tajā pašā treniņā - tas ir nežēlīgiun, kad jūsu PEC atsakās atgriezties ziemas guļas stāvoklī, nekautrējieties mūs vainot.

Hanteles pacelšana slīpumā

Vilciena lāde divas dienas pēc kārtas Kāpēc to darīt:Piespiežot spītīgu ķermeņa daļu, jāpievērš nopietna rīcība, un neviena prakse nav nopietnāka kā muskuļa trenēšana divas dienas pēc kārtas. Tas var izklausīties ārkārtīgi, bet tas darbojas.

  • Izmantojot slīpuma formulu - Izglītība -
  • Lieko ādu pēc svara zuduma
  • Viņi var nebūt katra skrējēja iecienītākā lieta, bet kalnu braucienam ir daudz priekšrocību skrējējiem.
  • Tauku dedzināšana pārtikā par budžetu

Vienīgā piesardzība ir neizmantot šo paņēmienu pārāk bieži dariet to mēnesi, pēc tam vismaz pāris mēnešus atkāpieties no tālai izvairītos no pārmērīgas apmācības.

Ko darīt:Izvēlieties divas dienas pēc kārtas, kurā trenēt krūtis.

kā slīpums uz leju vienā nedēļā

Veiciet aptuveni 16 kopējos komplektus šajā dienā, neizdarot nevienu no neveiksmēm. Veiciet kopā komplektus šajās kustībās un pēc tam izmantojiet visu nedēļu brīvu no treniņu posma.

Palieliniet savu pārstāvju skaitu Kāpēc to darīt:Nedēļu pēc nedēļas, mēnesi pēc un gadu no gada ir viegli iestrēgt vienā un tajā pašā reprezentācijas diapazonā.

Navigācijas izvēlne

Visizplatītākās ir personas, kas ir precējušās ar atkārtojumu kopām. Ja tā ir jūsu situācija, veiciet īsu pārtraukumu, samazinot spināti sabojājas taukus un izmantojot augstākus atkārtojumus, kas palīdzēs izkļūt cauri jebkurai plato, kurā atrodaties. Bieži mums neizdodas [noteiktā komplektā] muskuļu izturības trūkuma, nevis faktiskas muskuļu mazspējas dēļ.

kā slīpums uz leju vienā nedēļā

Šīs izturības veidošana ar pāris nedēļu ilgu kā slīpums uz leju vienā nedēļā palīdz pārvarēt šo problēmu. Veiciet katra vingrinājuma komplektus ar ne mazāk kā 20 atkārtojumiem.

Ja jūs nenovērtējat nepieciešamo svara daudzumu, nav problēmu - veiciet 25 vai 30 atkārtojumus vai vairākkas iestatīti, un pievienojiet zināmu pretestību nākamajiem.

kā slīpums uz leju vienā nedēļā

Atpūtas pauze līdz 40 Kāpēc to darīt:Atpūtas pauzes būtība ir veikt vairāk atkārtojumu, nekā jūs parasti varētu darīt ar noteiktu svaru noteiktā komplektā. Piemēram, pieņemsim, ka jūsu 6RM uz stenda preses ir mārciņas.

kā slīpums uz leju vienā nedēļā

Jūs varat veikt vairāk nekā sešus atkārtojumus komplektā, veicot atkārtojumus, pēc tam atpūšoties īsu laika periodu, darot vēl un atkārtojot to, līdz esat sasniedzis vēlamo atkārtojumu skaitu 10, 20 vai pat vairāk. Tas ir viens atpūtas pauzes komplekts.

Atsevišķi ar hanteliem

Šīs tehnikas ieguvums ir acīmredzams: veikt vairāk darba kaut arī nedaudz ilgākā laika posmā un tādējādi pārslogot muskuļus, mēģinot stimulēt lielāku izaugsmi, nekā to var panākt tikai ar taisniem komplektiem. Ko darīt:Gan plakanā, gan slīpā hanteles presē izvēlieties svaru, kas ir aptuveni jūsu RM. Veiciet divus atkārtojumus vienlaikus, atpūšoties sekundes starp katru pāri, un dodieties līdz pat 40 kopējiem atkārtojumiem. Sakarā ar milzīgo intensitāti un darba apjomu, ko tas rada, šādā veidā neveiciet vairāk kā vienu atpūtas pauzi.

Ej uz leju pa plauktu Kāpēc to darīt:Atpūtas pauzes laikā jūs pagarināt komplektu, dodot sev vairāk atpūtas, lai pabeigtu, dažreiz dažu labu hardcore pilienu komplektu veikšana, kur jūs būtībā nemaz neatpūšaties, ir tieši tas, kas jūsu pekiem jāsāk augt.

Satura rādītājs

Šajā gadījumā mums ir darīšana ar hanteles presēm vai nu ar plakanu soliņu, vai ar slīpumukas kā slīpums uz leju vienā nedēļā, ka jūs ejat lejā pa plauktu. Pabeidziet komplektu kā parasti, bet apstāšanās vietā nekavējoties dodieties atpakaļ uz plauktu, paņemiet pāris hanteles, kas ir par 20 mārciņām vieglākas, un atkārtojiet tos līdz neveiksmei.

Nogāzes nostiprināšana ar gabioniem - #7 Gabionu otrās rindas sakraušana un uzstādīšana

Turpiniet iet uz leju uz plaukta ar 20 mārciņu soli, veicot neveiksmi ar katru svaru, līdz burtiski izmantojat mārciņu hanteles. Dariet to kopā 2—3 reizes kā pēdējie kompleksie vingrinājumi šajā dienā. Iepriekš izsmelt Pecs Kāpēc to darīt:Pre-izsmelšanas tehnika, kurā jūs veicat vienas locītavas vingrinājumus pirms saliktām kustībām attiecīgajā treniņā tieši pretēji tam, ko parasti darītu lielākā daļa cilvēkuir īpaši noderīga krūšu kurvja trenēšanai.

Iemesls ir tāds, ka tricepss bieži nogurst pirms pekinga spiešanas vingrinājumiem.

Amazing articles

Veicot savu izolācijas darbu vispirms, jūs visi, bet garantējat, ka pēkšņi vispirms nogurst, kas galu galā ir viss krūtis trenējošais punkts. Turklāt kaut kas cits ir laba likme, lai radītu jaunus ieguvumus.

Saturs turpināsies pēc reklāmas Reklāma Jeļena Ostapenko atkāpusies par trim vietām uz Ostapenko pagājušajā nedēļā nespēlēja, bet Sevastova Sanhosē "WTA " sērijas sacensību pirmajā kārtā piekāpās sacensību sestajai raketei horvātietei Petrai Martičai. Čehijas sportiste pārī ar Barboru Krejčīkovu nesen uzvarēja Tokijas olimpisko spēļu dubultspēļu sacensībās, bet vienspēļu turnīrā nepiedalījās. Abas tenisistes aizpērn tikās Pekinas "Premier" turnīra otrajā kārtā, kur pārliecinošu uzvaru svinēja Čehijas sportiste. Tenisistes spēli aizvadīs pirmdien pulksten

Ko darīt:Nākamreiz trenējot krūtis, vispirms treniņā veiciet visus izolācijas vingrinājumus kabeļu šķērsošana, lidojumi, puloveripārliecinoties, ka visi nepieciešamie līdzekļi ir jāizpludina - trenējoties līdz neveiksmei katrā komplektā, veicot pilienu komplektus, atpūtas pauzes, utt. Vingrinājumu atlasei jānotiek apmēram šādi: izolācijas vingrinājumi, kam seko salikti kustības.

Pogas slaids iepriekšējais Atpakaļ uz ievadu Tālāk pogas slaids Pamodināsim tos pekus.

  • Meistars - Lapas [3] - World enciklopēdisks zināšanas
  • Vestige tauku zudums
  • Rokas liekās sēdus stāvoklī.
  • Gumijas lācis svara zudums

Izklausās pazīstami? Ir pienācis laiks iemest uzgriežņu atslēgu pec apmācības ar dažiem stingriem, intensīviem, ekstremāliem paņēmieniem, kas visi ir paredzēti, lai izraisītu jaunu muskuļu augšanu un aizvestu krūtis ārpus tās, kur tā jebkad ir bijusi.