Kā slaids augšstilbus 2 mēnešos

Stāvot uz kreisās kājas, pievelciet labās kājas ceļgalu pie krūtīm līdz kreisajam plecam. Sekojošās aktivitātes palīdzēs jums atgūt savu slaidumu: apsēdieties uz krēsla malas, nolieciet kājas, saspiediet starp ceļiem dīvāna spilvenu, turot rokas uz sēdekļa malas, saspiediet priekšmetu ar muskuļiem un kādu minūti pakavējiet; piecelieties ceļos, ielieciet rokas uz jostas, apsēdieties uz grīdas ar labo un pēc tam kreiso sēžamvietu, atkārtojiet, līdz jūtaties noguris; nolieciet galvu un muguru pret sienu, salieciet ceļus, pievelciet sēžamvietas muskuļus, uzkavējiet minūti; aptiniet rokas ap labo ceļgalu, velciet to pie krūtīm, nofiksējiet 20 sekundes, atkārtojiet ar kreiso pusi; guļot uz muguras, ar zeķēm atpūtieties pret sienu, paceliet gurnus un iegurni no grīdas ar sasprindzinājumu sēžas muskuļos. Galvenais ir neapstāties uzreiz pēc spēcīgas spriedzes izjūtas, tieši šajā brīdī notiek spēcīgākais darbs šajā jomā, tāpēc pārvari sevi un turpini trenēties vismaz 30 sekundes. Kreisā kāju novieto uz statīva, bet otra ikru daļa atrodas uz veltņa. Viņi strādās gan individuāli, gan kolektīvi. Masējiet augšstilba iekšpusi ar kreiso plaukstu.

Noderīgs video

Meistarklase slaidiem gurniem. Vingrinājumi skaistiem augšstilbiem: garantēti rezultāti! Ciskas iekšpuse Meistarklase slaidiem gurniem. Ciskas iekšpuse Kā padarīt jūsu augšstilbus slaidus, piemērotus un skaistus? Šie 5 vingrinājumi garantēs rezultātu!

Lai pareizi veiktu efektīvus pietupienus, jums: Novietojiet kājas plecu platumā, turiet muguru taisni. Tad mēs lēnām nolaižamies līdz deviņdesmit grādu leņķa veidošanai ceļos. Ceļiem, veicot pietupienus, nevajadzētu pārsniegt jūsu kāju novietošanas nosacīto robežu.

Sāciet jau šodien! Lai būtu skaisti gurni un saglabātu pievilcīgu figūru, regulāri jāvingro.

Pēc stresa muskuļi savelkas. Kāju sāpes no stresa Pēc stresa muskuļi savelkas. Kāju sāpes no stresa Augšstilbu izmēru samazināšana var šķist neiespējams uzdevums, jo nav iespēju zaudēt svaru tikai vienā noteiktā zonā. Bet jūs varat zaudēt svaru un mēģināt saglabāt rezultātu, koncentrējoties uz dažām galvenajām muskuļu grupām. Šajā gadījumā jūs sasniegsiet savu mērķi - gūžas samazināsies apjomā!

Mēs esam izvēlējušies labāko no tiem, kas dos jums garantētu rezultātu. Ja jums ir šauri gurni vai vāja jostasvieta, iespējams, vajadzēs nedaudz vairāk pūļu, lai sasniegtu vēlamo rezultātu. Jebkurā gadījumā šie vingrinājumi palīdzēs jums iegūt skaistus augšstilbus. Skaisti gurni: labākie vingrinājumi Laba forma ir būtiska labai veselībai.

Kā samazināt dibenu un gurnus

Tāpēc iesakām sākt jau šodien! Piespiedieni ar vienu kāju uz priekšu Lai veiktu šo vingrinājumu, jums jāstāv sākuma stāvoklī, turot muguru taisni. Tātad jūsu kājām jābūt plecu platumā un rokām sakrustotām pār krūtīm. Vingrinājums ir novirzīt labā kāja malā pēc iespējas augstāk. Lai saglabātu līdzsvaru, izklājiet rokas uz sāniem. Atkārtojiet vingrinājumu kreisajā kājā. Veiciet 3 komplektus pa 8 atkārtojumiem, 4 uz katras kājas. Kad esat apguvis šo vingrinājumu, palieliniet slodzi līdz 12 atkārtojumiem uz vienu kāju.

  • Visizplatītākie ir pacēlāji un pagriezieni.
  • Kā samazināt priesteru un augšstilbu apjomu. Kā samazināt gurnu daudzumu mājās: veidi
  • Medus konfidences kājas sagatavošanas metode: Lai pagatavotu medus glazūru katliņā, sajauciet medu un 2 ēd.

Rezultāts jūs patīkami pārsteigs! Skaisti gurni? Lai veiktu šo vingrinājumu, stāviet pie sienas, ja jums ir nepieciešams papildu atbalsts. Stāviet sākuma stāvoklī: mugura taisna, kājas plecu platumā, rokas pie sāniem.

Vingrinājums ir saspiest vēdera muskuļus, vienlaikus turot muguru taisni. Izstiepiet rokas uz priekšu un lēnām tupiet, līdz gurni ir tādā pašā augstumā kā jūsu ceļgali. Turiet šo pozīciju dažas sekundes un pēc tam atgriezieties sākuma stāvoklī.

kā slaids augšstilbus 2 mēnešos apakšējā abs tauku dedzināšana pārtika

Veiciet vismaz 3 15 atkārtojumu komplektus. Kad esat apguvis šo vingrinājumu, pakāpeniski palieliniet slodzi, līdz sasniedzat 20 atkārtojumus.

Duck confit - gatavojam gardu gardumu. Duck confit Duck confit recepte

Ja jums ir grūti saglabāt līdzsvaru, varat atspiest muguru pret sienu un rokas uz gurniem. Tauku zudumu caur elpošanas iespējas Lai izmantotu šo iespēju, jums jāstāv taisni, lai nesavainotu sevi.

Šajā gadījumā kājām jābūt plecu attālumā, un rokām jāatrodas uz jostasvietas. Vingrinājums ir kā slaids augšstilbus 2 mēnešos uz priekšu, vispirms ar kreiso kāju. Šajā gadījumā augšstilbam un apakšstilbam jābūt apmēram 90 grādu leņķī. To darot, vienlaikus salieciet labo celi tā, lai tas nepieskartos zemei. Tagad atkārtojiet to pašu ar otru kāju. Šim vingrinājumam jums jāveic 3 komplekti pa 8 atkārtojumiem, kā rezultātā 4 uz katras kājas. Ķermeņa slīpums Šim vingrinājumam jums arī jāstāv taisni ar kājām plecu platumā.

Vingrinājums ir noliekt augšējā daļa rumpi uz leju, vienlaikus turot muguru taisnu.

Kājām vajadzētu saglabāt to pašu stāvokli. No otras puses, jums vajadzētu sajust nelielu mugurkaula saliekumu. Tā rezultātā ķermenim vajadzētu ieņemt stāvokli paralēli grīdai, un kājām jābūt nedaudz saliektām.

Atgriezieties sākuma stāvoklī un veiciet 4 komplektus pa 15 atkārtojumiem. Pārlēkt tupus Sākuma stāvoklis ir tāds pats kā iepriekšējos vingrinājumos. Proti - mugura ir taisna, pēdas plecu platumā. Pirmkārt, ieelpojot, lēnām apsēdieties.

Dariet to tā, lai jūsu sēžamvieta būtu paralēla zemei. Ja varat, tad nolaidieties vēl zemāk.

Kāpēc kājas zaudē savu skaistumu un harmoniju

Otrkārt, ievelciet dziļu elpu un leciet pēc iespējas augstāk. Jums vajadzētu veikt lēcienu, pēc iespējas spēcīgāk atgrūžoties ar abām kājām. Šajā gadījumā jūsu sēžamvieta darbosies kā atspere. Pēc tam atgriezieties sākuma stāvoklī, izelpojiet un vēlreiz atkārtojiet pietupienu.

kā slaids augšstilbus 2 mēnešos veģetārie tauku zaudējumi pārtikas produkti

Veiciet 4 12 atkārtojumu komplektus. Atcerieties, ka nedrīkst pieļaut atpūtas pārtraukumus starp pietupieniem. Pretējā gadījumā vingrinājums nedos vēlamo efektu.

kā slaids augšstilbus 2 mēnešos r1 tauku deglis

Ja jums ir kādi jautājumi, uzdodiet tos P. Un atcerieties, tikai mainot patēriņu - kopā mēs mainām pasauli! Tomēr ir arī budžeta veids, kā to iegūt Skaistas kājas nekā iegādāties fitnesa kluba abonementu. Kā pareizi organizēt kāju treniņu mājās? Treniņš kājām mājās Galvenais, ievērojiet pareizo tehniku.

kā slaids augšstilbus 2 mēnešos skumji pēc svara zuduma

Mājās instruktors jums to neteiks, tāpēc uzmanīgi izlasiet vingrinājumu veikšanas noteikumus. Labas ziņas tiem, kas vienmēr steidzas: kāju treniņu programma mājās aizņem tikai 10 minūtes dienā.

Vingrinājumi kājām mājās Lunges labi iedarbojas uz gurnu un sēžamvietas muskuļiem, kas parasti ir visproblemātiskākie. Populārs Stāviet taisni ar rokām pie sāniem.

Apmācība Kā samazināt priesteru un augšstilbu apjomu. Kā samazināt gurnu daudzumu mājās: veidi Tā sauktā "pusgarās bikses" ir problēmu zona daudzām meitenēm. Lielākā daļa no viņiem zina, cik grūti ir tikt galā ar šīm ienīstās augšstilba ausīm. Varētu šķist, ka figūrā viss ir ideāli: plakans vēders, trausli un sievišķīgi pleci, saspringtas rokas, bet plati gurni nedod atpūtu. Viņi sabojā visu attēlu.

Dodieties uz priekšu ar labo kāju, vienmērīgi sadalot svaru pa visu pēdas zonu. Pie ceļa jāveido taisns leņķis. Kreisajam ceļam jābūt vērstam pret grīdu.

Atgriezieties sākuma stāvoklī un atkārtojiet to otrā kājā. Reversās lunges Šis vingrinājums ir līdzīgs iepriekšējam, taču jūs nesperieties uz priekšu, bet atpakaļ. Ir svarīgi nodrošināt, lai priekšā esošais kājas ceļgalis nepārsniegtu pēdu.

Kā sūknēt apakšējo abs

Vingrinājums, kas vērsts uz augšstilba aizmuguri un sēžamvietu. Lunges uz sāniem Sānu izliešana sūknē augšstilba iekšpusi un kad pareiza tehnika nepārslogo ceļus. Stāviet taisni, kājas kopā. Veiciet platu soli uz sāniem ar labo kāju. Pilnībā nolaidiet pēdu un pārnesiet ķermeņa svaru uz labo kāju.

  • Aparatūras masāža pret celulītu zīdīšanas laikā ir aizliegta.
  • Pēc stresa muskuļi savelkas. Kāju sāpes no stresa
  • Traumas Kā ar vingrinājumiem mājās noņemt liekos taukus no kājām, augšstilbiem, teļiem un kājām?

Veiciet dziļu tupēšanu. Kreisā kāja tupējot veido taisnu līniju. Nospiediet no grīdas ar papēdi un atgriezieties sākuma stāvoklī.

kā slaids augšstilbus 2 mēnešos svara zudums 10 nedēļas

Squats Kur mēs varam iet bez viņiem! Squats tiek uzskatīti par vienu no visvairāk efektīvs vingrinājums kājām un gurniem sievietēm. Veicot regulārus pietupienus ar pašu svaru mājās neizmantojot svarus sniegs rezultātus, kas pielīdzināmi treniņiem sporta zālē.

Vingrinājumi slaidām kājām

Turklāt bez papildu svars ceļa locītavas slodze ir samazināta. Novietojiet kājas plecu platumā, izstiepiet rokas sev priekšā. Salieciet kājas un tupējiet taisnā leņķī ceļos. Turiet šo pozīciju pāris sekundes un lēnām atgriezieties sākuma stāvoklī. Plie tupus Kā slaids augšstilbus 2 mēnešos pietupiena iespēja palīdz jums apstrādāt augšstilbu iekšpusi.

To ir viegli izdarīt. Nolieciet kājas platāk par pleciem, pagrieziet kāju pirkstus uz āru. Lēnām tupiet un atgriezieties sākuma stāvoklī tikpat lēni. Sēžas tilts Vingrinājums kājām "sēžamvietas tilts" lieliski pumpē gurnus un sēžamvietu.

Apgulieties uz muguras, izstiepjot rokas gar rumpi. Salieciet kājas taisnā leņķī, nedaudz izklājiet kājas. Atbalstoties uz plecu lāpstiņām un kājām, paceliet sēžamvietu maksimāli augstā augstumā.

Kusties vairāk!

Turiet pozīciju dažas sekundes un atgriezieties sākuma stāvoklī. Velosipēds Populārais vingrinājums "velosipēds" stiprina vēdera muskuļus un augšstilbu priekšpusi. Griežot iedomātus pedāļus, jūs varat ievērojami uzlabot savu kāju formu. Apgulieties uz muguras, rokas saliekot zem galvas. Paceliet kājas un pārvietojieties pa elipsveida ceļu, it kā brauktu ar velosipēdu.

Pavelciet pretējo roku pret saliektu kāju - tas palielinās slodzi uz abs. Šķēres Šķēres palīdz savilkt augšstilbu aizmuguri.