Kā sadedzināt fat fast female, Kā ātri sadedzināt vēdera taukus sievietēm

Situps un gurkstēšana stiprina jūsu vēdera taisnās daļas, vēdera šķērsvirziena, ārējās un iekšējās slīpuma. Aerobikas treniņš arī palīdzēs jums zaudēt lieko svaru, ja tas bija jūsu mērķis, taču tas joprojām būs neaizstājams sabiedrotais visiem, kas vēlas atgriezties formā. Kādreiz esat sev jautājis: "Kā es varu ātri dabūt rokas formā? Tam ir daudz sakara ar ģenētiku, kas arī ietekmē kur uz ķermeņa jūs, visticamāk, uzkrājat taukus. Grupa, kas ievēroja zemu kaloriju diētu, kā arī vingrojumu programmu, zaudēja visvairāk svara - 10,8 procentus.

Ir arī jāapņemas veselīgi un barojoši ēst, lai jūs varētu ne tikai sadedzināt taukus, bet arī tos noturēt.

kā slaidiet kājas muskuļu un locītavu sāpes un svara zudums

Katru dienu veiciet vismaz 30 minūtes ilgu kardio vingrinājumu. Sirdsdarbība ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā ātri sadedzināt taukus, jo tas paaugstina sirdsdarbības ātrumu, lai atbalstītu maksimālu kaloriju sadedzināšanu. Īpaši skriešana var sadedzināt no līdz vairāk nekā kalorijām stundā. Veidojot spēku un izturību, palieliniet skrējiena ātrumu un intensitāti, lai veicinātu turpmāku kaloriju sadedzināšanu.

Lai dažādotu treniņu, izmēģiniet arī riteņbraukšanu, peldēšanu un kikboksu. Katru dienu pēc kardio vingrinājumiem veiciet vismaz piecus 20 vai vairāk atkārtojumu situps, pushups un crunches komplektus.

lo loestrin svara zudumu atsauksmes svara zuduma konsultācijas

Situps un gurkstēšana stiprina jūsu vēdera taisnās daļas, vēdera šķērsvirziena, ārējās un iekšējās slīpuma.

Izvairieties no saldiem dzērieniem, piemēram, gāzētiem dzērieniem, un visiem citiem dzērieniem, kas satur daudz piesātinātu vai hidrogenētu tauku.

Desertā dodiet priekšroku augļiem un izvēlieties tās sastāvdaļas, kas satur veselīgus taukus, piemēram, omega-3 galvenokārt atrodamas zivīs un žāvētos augļos. Jums būs nepieciešams pareizs un sabalansēts olbaltumvielu, ogļhidrātu caur labībuaugļu, dārzeņu un piena produktu daudzums. Ir dažādi tauku veidi, daži veselīgi jūsu ķermenim, citi ne.

300zx svara zudums dnp tauku deglis

Jums vajadzētu izvairīties no hidrogenētiem taukiem kas atrodas daudzās iesaiņotās uzkodās un ceptajās precēs un piesātinātiem taukiem liellopu gaļa, cūkgaļa, sviests. No otras puses, mononepiesātinātie tauki, kas satur, piemēram, augstākā labuma olīveļļu un avokado, un polinepiesātinātie tauki, kas pieejami zivīs un riekstos, ir labvēlīgi jūsu veselībai.

Izdevīgi veseli graudi ir kvieši, auzas, kvinoja un pilngraudu rīsi.

ātra svara zudums vecākiem pieaugušajiem svara zudums nogurums apetītes zudums

Izdevīgi augļi un dārzeņi ir kāposti, brokoļi, spināti, mellenes, citroni un bumbieri. Jūsu ēdienreizēm vajadzētu būt samērīgām porcijām, lai palīdzētu nesaņemt vairāk kaloriju nekā nepieciešams. Esiet piesardzīgs, lai pārāk neaizpildītu šķīvi, ja rodas šaubas, izmantojiet mazākas plāksnes. Dzeriet arī daudz ūdens un ēdiet lēnām, lai sasniegtu dabisku un labvēlīgu sāta sajūtu. Olbaltumvielas palīdzēs justies piepildītai un enerģētiskai. Esiet piesardzīgs, pārtikas produkti ar augstu olbaltumvielu saturu bieži satur daudz kaitīgu tauku.

Uzturs un diētas

Tāpēc izvēlieties liesās olbaltumvielas, lai samazinātu ēdamo kaitīgo tauku daudzumu. Starp liesajiem proteīniem mēs varam iekļaut vistu, tītaru, zivis, olas un lēcas. Reklāma 3. Lai dienā izturētu pareizo enerģijas līmeni, pareizi sabalansējiet olbaltumvielas, piena produktus un ogļhidrātus. No rīta pārmaiņus mainiet šos trīs brokastu piemērus: ml vaniļas jogurta, g melones, 60 g vārītu auzu pārslu.

  • Pārtraukta un HypertrofiMuscular badošanās - padomi un kopšana Pieradums trenēties tukšā dūšā ieguva daudzus līdzjutējus ar pamatojumu dot lielāku noskaņu, labāku fizisko sniegumu un vairāk vizuļu siluetus.
  • Feel Full Ilgāk Christina Holmes Kad skrējēji domā par superproduktiem, bieži vien nāk prātā eksotiskas, grūti atrodamas sastāvdaļas.
  • Kā ātri sadedzināt vēdera taukus? - Vēders

Pusdienas ir ideāls laiks, lai uzņemtu olbaltumvielas enerģijas palielināšanai un dārzeņus, nejūtoties nosvērtiem, kā jūs sagaidāt pārējo dienu. Piemēram, pārslēdzieties starp šīm trim iespējām: Salāti ar raketi, lasi, sīpolu un tomātiem. Garšojiet to ar augstākā labuma olīveļļu, etiķi, sāli un pipariem. Sviestmaize, kas pildīta ar vistu, tomātiem, burkānu, gurķi un fetas sieru. Spināti, mozzarella un tomāti kopā ar pilngraudu maizi.

Vakariņās izvēlies nelielas porcijas un centies ēst krietni kā sadedzināt fat fast female miega. Vakariņas vakariņās tieši pirms gulētiešanas nedotu ķermenim laiku sadedzināt pietiekami daudz kaloriju.

Daži veselīgu vakariņu piemēri: Citronu vistas gaļa, tvaicēti brokoļi un kartupeļu biezeni. Kvinoja ar tvaicētiem kāpostiem un speķi. Grilēta laša un spinātu salāti ar vinipeti. Pārtrauciet izsalkumu starp brokastīm un pusdienām un starp pusdienām un vakariņām ar nelielu uzkodu.

Tie palīdzēs jums neizjust izsalkumu nākamajā ēdienreizē, novēršot iespēju, ka jūs pārmērīgi uzpūšaties. Veselīgu uzkodu piemēri: Burkāni un selerijas kātiņi. Neapstrādāti dārzeņi un 50 g hummus. Katrā ēdienreizē dzer vismaz puslitru ūdens un dienas laikā vēl puslitru ūdens.

Dodieties augšup pa kāpnēm, strādājiet pie datora vertikālā stāvoklī un pusdienu pārtraukumā dodieties pastaigā pa biroju. Tāpēc saprātīgi izvēlieties kalorijas.

Ja vēlaties ātri zaudēt roku taukus, jums jāizgriež saldie, rafinētie un pārstrādātie pārtikas produkti, kas piedāvā maz uztura un kaitīgi ietekmē vielmaiņas sistēmu. Cepti, taukaini ēdieni ir tajā pašā kategorijā. Šo ēdienu vietā koncentrējieties uz to, lai ēst vairāk augļu un dārzeņu un vistas, zivju un pupiņu liesās olbaltumvielas. Lietojiet mērenā daudzumā pilngraudu produktus un piena produktus ar zemu tauku saturu un nelielu daudzumu veselīgu tauku no riekstiem, olīveļļas un avokado.

Šie pārtikas produkti nodrošinās jūs apmierinātību un atvieglos kaloriju patēriņa kontroli, un tie nodrošinās barības vielas, kas nepieciešamas, lai uzturētu enerģiju roku tauku pārvarēšanas treniņiem. Up jūsu kardio spēle Veicot mērķtiecīgus roku vingrinājumus, jūs nevarat sadedzināt roku taukus, tāpat kā jūs nevarat izdalīt vēdera taukus, veicot gurkstēšanu.

Lai padziļinātu kaloriju deficītu, ko esat izveidojis ar veselīgu uzturu, jums jāsadedzina kalorijas - jo vairāk, jo labāk. Lai sadedzinātu vairāk kaloriju, jums ir jākustas arvien enerģiskāk.

Lūk, aukstā, cietā patiesība: ievērojams tauku zudums bieži prasa daudz vairāk vingrinājumu, nekā cilvēki domā.

labākais svara zudums atkāpjas asv viegli svara zudumu risinājumi

Vienkārši staigājot 3 jūdzes dienā, vairumā gadījumu tas netiks darīts. Par to ir jāstrādā. Ja iepriekš esat bijis mazkustīgs, jums, iespējams, būs jāsāk ar ātru staigāšanu, taču, tiklīdz esat izveidojis fitnesa pamatu, ir vērts pamest savu komforta zonu.

Ресурс заблокирован - Resource is blocked

Vienkārši pārbaudiet dažus no šiem Harvard Health Publishing statistikas datiem par ātrās pastaigas sadedzināto kaloriju skaitu, salīdzinot ar sarežģītākām aktivitātēm. Pēc 30 minūtēm mārciņas cilvēks sadedzinās: kalorijas kājām 4 jūdzes stundā kalorijas darbojas 6 jūdzes stundā kalorijas ar velosipēdu no 14 līdz 15,9 jūdzēm stundā kaloriju peldēšanas apļi enerģiski kaloriju airēšana nekustīga Tātad, kas tas būs? Skriešana, riteņbraukšana, airēšana, kāpšana pa kāpnēm?

Ja jūs nevarat saglabāt tik enerģisku tempu, lai sāktu, izmēģiniet intervālu treniņus, mainot intensīvu piepūles periodus ar mērenu piepūli. Piemēram, uz skrejceliņa jūs varētu staigāt ar ātrumu 4 jūdzes stundā 90 sekundes, pēc tam vienu minūti palielināt ātrumu līdz 6 jūdzes stundā stundā, pēc tam atkārtot intervālus visā treniņa laikā.

Palielināt metabolismu

Jūs varat pakāpeniski palielināt darba intervālu tempu un ilgumu. Veidot muskuļus, sadedzināt taukus Jūs jau esat iemācījušies, ka lielāka muskuļu masa var palīdzēt ātrāk sadedzināt rokas taukus, un jūs zināt, ka vietas treniņš nav efektīvs.

Šeit ir vēl viens mīts, kas izkliedēts: Vidējas intensitātes spēka treniņš nedarīs tevi lielu un apjomīgu.