Kā riteņbraukšana sadedzina taukus

Vingrošana ar velotrenažieri svara zaudēšanai ir tikai viena no šāda veida aktivitātēm, nodrošinot nepieciešamo slodzi uz sirds un asinsvadu sistēmu. Piemēram, jūs varat mēģiniet veikt pietupienus pārvietojot virves viļņu kustībā dubultā vai pārmaiņus. Ja jums ir pārāk daudz papildu masas, tad ir vērts darboties ļoti uzmanīgi, jo gadījumā, ja kravas slodze būs ļoti liela. Turklāt tam nav vajadzīgs gandrīz nekas, izņemot labu skriešanas apavu pāri un atklātu ceļu. Tā ir maza ietekme uz jūsu locītavām, un līdz ar to var palīdzēt dziedēt viegla kopīgu vai gūžas traumu un atjaunot skrimšļus.

Faktori, kas nosaka sadedzinātās kalorijas

Kas jums jāzina par riteņbraukšanas nodarbību veikšanu svara zaudēšanai Papīra laivu radošāGetty Images Riteņbraukšanas nodarbības lielāko daļu laika jūtas diezgan bīstamas.

Viņi parasti ir ātri un ar intervālu.

  1. Iesildīšanās, ērta braukšana.
  2. Svara zudums 7 dienu ūdens ātri
  3. Galvenais ieguvums notrekns velosipēdsir tas, ka viņi spēj ceļot dažādos apvidos, sākot no sniega līdz smiltīm,labāknekā regulārivelosipēdi.

Tātad jūs domājat, ka riteņbraukšana ir ideāls treniņš svara zaudēšanai, vai ne? Atbilde ir gan jā, gan nē. Iekštelpu riteņbraukšanas nodarbības vai riteņbraukšana brīvā dabā vai patstāvīgi sporta zālē noteikti var būt daļa no jūsu kopējā svara zaudēšanas plāna, taču tām nevajadzētu būt tikai lieta, kas jums rūp, ja vēlaties stiprināties un mainīt skalas numuru. Veiksmīgā svara zaudēšanā liela nozīme ir daudziem faktoriem, un mēs tajos iedziļināsimies.

90km/h ar velosipēdu

Bet, izvēloties velosipēdu kā savu izvēlēto kardio metodi svara zaudēšanai, ir daži galvenie plusi - ja jūs gudri spēlējat. Un priekšā ir visas atbildes, kuras esat mirst, lai uzzinātu, kā panākt kopējo panākumu svara zaudēšanā.

kā riteņbraukšana sadedzina taukus

Vienkārši sakiet man tieši: vai jūs varat zaudēt svaru, braucot ar velosipēdu? Lieliskas ziņas, Soul Cycle un Peloton mīļotājiem.

Vai tauku velosipēdi ir noderīgi iesācējiem?

Riteņbraukšana būtībā ir tikpat efektīva kā skriešana, kad runa ir par to sirds priekšrocības, saka Čārlijs SelcersMD, aptaukošanās medicīnas ārsts un ACSM sertificēts vingrinājumu speciālists. Regulāra riteņbraukšana var palīdzēt pazemināt asinsspiedienu, insulīna līmeni un sirdsdarbības ātrumu miera stāvoklī, ja to darāt pietiekami bieži tāpat kā skriešanaskaidro Dr Seltzers.

  • Tauku dedzināšana citronu ūdens recepte
  • 3 VINGRINĀJUMI, KAS SADEDZINA VAIRĀK TAUKU NEKĀ SKRIEŠANA - FIZISKĀ SAGATAVOTĪBA 2
  • Miega uzlabošana.
  • Kas ir labāk darbojas vai velosipēds? Kas ir efektīvāks skriešanas vai riteņbraukšana
  • Tas attiecas uz braucienu ar transportlīdzekli ceļu satiksmes tipa pa relatīvi līdzenu reljefu.
  • Sadedzinātās kalorijas riteņbraukšanā - Kardio
  • Kā noņemt taukus uzreiz

Saistīts stāsts Kur riteņbraukšana dod jums kāju uz augšu citiem sirdsdarbības veidiem? Jūsu plaukstas locītavas, teļi un sēžamvieta visi sajutīs apdegumus riteņbraukšanas nodarbībās, it īpaši tajās porcijās, kur jums ir palielinājusies pretestība.

Jūsu kāju muskuļi ir vieni no lielākajiem jūsu ķermenī; Tātad, jo lielāka ķermeņa masas apakšējā ķermeņa daļa un muskuļi kopumā ir, jo vairāk kaloriju jūs sadedzināsiet treniņu laikā un miera stāvoklī, saka Dr Seltzers.

Sports un fitnessSvara zudums Kā sadedzināt ķermeņa tauku, vai cīņu pret aptaukošanos Daudzi cilvēki cieš no problēmu liekā svara. Viņi sēž uz diētas, spīdzinot sevi ar dažādām narkotikām, un nesaprotu, kā sadedzināt ķermeņa tauku, un ne tikai, lai ūdens no ķermeņa. Atbilde uz jautājumu "kā", ir pavisam vienkāršs: ievērot pareizu diētu un izmantot fiziskās aktivitātes!

Tātad, ja jūs nospiežat sevi šo sprintu un kalnu kāpumu laikā un pagriežat šo pogu pa labi, ar velosipēdu var attīstīties spēcīgākas kājas nekā skrienot, atzīmē Dr Seltzers.

Būsim godīgi, lai gan velosipēdistu nodarbībās var būt viegli doties ceļā, kad jums vienkārši nav noskaņojuma pacelt pretestību. Bet, ja jūs nepieskarieties pretestības pogai un nepiespiežat sevi, jūs, iespējams, nesasniegsiet ķermeņa apakšējās daļas priekšrocības.

Saistīts stāsts Bonusa brīdinājums: Riteņbraukšana locītavās ir daudz vienkāršāka nekā skriešana. Ja jūs cerat zaudēt vēdera taukus konkrēti, nelieciet savas cerības.

kā riteņbraukšana sadedzina taukus

Jūs nevarat pamanīt tauku samazināšanu, apstiprina tas - neatkarīgi no tā, kāda veida fiziskā aktivitāte jūs nodarbojaties, ieskaitot riteņbraukšanu. Riteņbraukšana sadedzina kalorijas, un šis kaloriju deficīts var izraisīt svara zudumu, ja jūs papildināt savas fiziskās aktivitātes ar barojošu diētu.

Kā sadedzināt ķermeņa tauku, vai cīņu pret aptaukošanos

Ar konsekvenci jūs zaudēsiet svaru pakāpeniski visā, tikai ne vienā noteiktā ķermeņa daļā vienlaikus bet jūs to zināt.

Saistīts stāsts Riteņbraukšana arī palielina vielmaiņas ātrumu, kas ir noderīgs svara zaudēšanai. Izmantojiet tos kā vienu no veselīga dzīvesveida sastāvdaļām, lai palīdzētu radīt kaloriju deficītu, uzlabotu sirds un asinsvadu spējas un motivētu praktizēt citus veselīgus ieradumus arī ārpus klases.

Cik daudz kaloriju mēs šeit runājam, reāli? Sadedzināto kaloriju skaits ir diezgan individuāls jums, uzņemtajai klasei un ieguldītajām pūlēm. Gan Lampa, gan Dr Seltzers ir vienisprātis, ka ideāls treniņu režīms iekštelpu riteņbraukšanas klases cienītājiem ietvers trīs vai četras nodarbības nedēļā.

Bike savu ceļu uz labāku veselību

Tātad teorētiski jūs varētu sadedziniet jebkur no līdz kalorijām nedēļā, apmeklējot riteņbraukšanas nodarbības. Bet labāk ir koncentrēties uz to, ko nedēļas laikā varat saprātīgi darīt, nevis prasīt, lai jūs apmeklētu tik daudz nodarbību, ja tas nav reāli, saka Dr Seltzers. Jo, hei, vērpšana reizi nedēļā ir labāka nekā nevērpšana vispār. Kā jau minēts, tā ir lieliska sirdsdarbības forma, taču tā nestiprinās visi muskuļi vienmērīgi vienādi. Citu veidu fizisko aktivitāšu izmantošana var patiešām palielināt jūsu svara zaudēšanas centienus, palīdzēt aizsargāt kaulus un locītavas un pat palielināt velosipēdu priekšrocības.

Dr Seltzeram patīk pretestības treniņu un riteņbraukšanas kombinācija, piebilstot, ka, ja jums patīk abas šīs aktivitātes, jūs varētu mēģināt katru reizi veikt divas reizes nedēļā. Arī Lampa mudina papildināt savu riteņbraukšanu spēka treniņš.

Riteņbraukšana ir līdzvērtīga citām kardio formām svara zaudēšanai.

kā riteņbraukšana sadedzina taukus

Joga var būt vērtīgs kompliments arī riteņbraukšanai, viņa piebilst. Arī joga nav niecīga, runājot par kaloriju sadedzināšanu: mārciņu cilvēks var sadedzināt apmēram kalorijas par katrām 30 jogas minūtēm, saskaņā ar Hārvardas Kā riteņbraukšana sadedzina taukus. Vai kādam vajadzētu izvairīties no riteņbraukšanas nodarbībām?

Dr Seltzers iesaka pirms velosipēdu klases apmeklēšanas novērtēt savu ārstu, ja jūs vispār uztraucat par savu veselību, traumu kā riteņbraukšana sadedzina taukus to, kā tas varētu ietekmēt konkrētu jūsu stāvokli. Bet, ja jūs parasti esat vesels, jums nevajadzētu iegūt zaļu gaismu.

Viņš piebilst, ka dažiem cilvēkiem vienkārši ir neērti stundu sēdēt uz velosipēda sēdekļa, un, ja tas ir patiešām sāpīgi, tā vietā jūs varat atrast kādu citu darbību.

Efektīvas sugas Pirms uzsākt svara zaudēšanu, katra meitene uzdod jautājumu, kurš veids ir labākais svara zaudēšanai? Grūti un ar prieku trenējoties, jūs noteikti iegūsit vēlamos rezultātus.

Saistīts stāsts 'Ja jūs vērpjat, jo domājat, ka tas palīdzēs jums sadedzināt ķermeņa taukus, bet jūs patiešām ienīstat tos, tad vērpšana ilgtermiņā nedarbosies jums,' viņš saka. Riteņbraukšanas priekšrocības ar zemu ietekmi to dara padariet to par pievilcīgu iespēju sirds mīļotājiem, kuri cīnās ar skriešanu vai skriešanu. Jaunākās Ziņas.