Ir riteņbraukšana ir laba lai slaids kājas

Tātad, kā jums vajadzētu vingrot ar nekustīgu velosipēdu? Tas īpaši palīdz zaudēt svaru sēžamvietā, krūtīs un vēderā. Miega režīms ir svarīgs arī, lai pilnībā izmantotu treniņu priekšrocības. Ieelpojot gaisu, paceliet plecus uz augšu, izstiepjot rokas griestu virzienā. Tie atšķiras pēc intensitātes atkarībā no sākotnējā apmācības līmeņa.

Straight Flapping vai zirglietas: Jums nav saliekt elkoņus, jūsu taisni rokassprādzieni, piemēram, putns, rotaļājošs kā peldētājs vai taisni pie jūsu pusēm, piemēram, pingvīns, kā jūs staigāt.

  1. Vairāk informācijas Īpašības Un Specifikācijas Augstas kvalitātes materiāls sastāvdaļa.

Vistas spārnotais: Jūs noliecat elkoņus, bet šūpoties no vienas puses uz otru, rokām, kas šķērso centru jūsu krūtīs, un elkoņi, kas apdraud citus gājējus. Augstas rokas: Jūsu dūzis nāk uz katra sparā pāri jūsu krūtīm, pat uz jūsu zoda vai draudot degunu.

ir riteņbraukšana ir laba lai slaids kājas

Mūsu modelis šeit dara divus no tiem - viņai ir taisna rokas uz muguras šūpoles, personīgā svara zudums treneris tiešsaistē viņas roka ir pārāk augsta priekšā uz priekšu šūpoles. Viņa arī ir pārspīlēta.

Savvaļas gājiena rokas kustības ārstēšana Turiet elkoņus tuvu ķermenim un vispirms atveriet rokas uz priekšu, it kā tad, ja tie sasniedz savu maku no muguras kabatas uz muguras.

Kā viņi nāk uz priekšu, jūsu rokas nedrīkst šķērsot centrālo līniju, ir riteņbraukšana ir laba lai slaids kājas tām vajadzētu nākt tālāk par jūsu krūtīm. Šī rokas kustība dos spēku jūsu staigāšanai. Jūsu kājas parasti pārvietojas tikai tikpat ātri kā rokas.

Efektīvi svara zaudēšanas treniņi

Šis motīvs ļauj koncentrēties uz spēku no aizmugurējās kājas, neizturot kustību jūsu ķermeņa priekšā. Tas arī izskatās daudz mazāk muļķīgi. Vai arī jūs varat iesaistīties satraucošā pastaigābieži staigājot vai nepārtraukti pārbaudot savu mobilo tālruni, ejot.

Izārstēt: meklēt!

ir riteņbraukšana ir laba lai slaids kājas

Laba ķermeņa stāja ļauj elpot labi un nodrošina garu ķermeņa līniju, lai novērstu problēmas mugurā, kaklā un plecos. Zvīņojiet, ejot - tam jābūt paralēli zemei.

Augšstilba muskuļi

Tavām acīm vajadzētu pievērsties ielai vai 10 līdz 20 pēdām. Jūs izvairīsities no sunīšu doo-doo, atradīsiet plaisas uz ietves, novietojiet potenciālos grēciniekus un joprojām savācat gadījuma rakstura monētu. Kamēr mūsu mobilie tālruņi nodrošina daudz informācijas un uztur mūs saistītu, vislabāk ir glabāt tos droši kabatā, ejot.

Iegūstiet Bluetooth austiņus, kas ļauj jums vadīt savu mūziku un veikt vai zvanīt, ejot bez nepieciešamības manipulēt ar savu mobilo tālruni. Jums ir atgriezeniskā sajūta ar vai bez priekšas.

Kaut kur jūs lasījāt, noliecieties uz priekšu, ejot. Vai arī jūs varat atslābināties gurniem. Visaptveroši uz priekšu vai atpakaļ vai muguras turēšanas aiz muguras var izraisīt sāpes mugurā un neveicina ātrumu vai labu tehniku. Cure par leņķiem staigājot Pacelieties taisni, bet ar atslābinātiem pleciem, zoda iedegumu un paralēli zemei.

Padomājiet par pastaigas garumu. Domājiet, "sūkāt jūsu zarnā, iemērcot savu mucu. Stipriniet vēdera muskuļuspiesitoties un veicot citus vingrinājumus, lai jūs spētu paturēt sevi straujāk. Mūsu modelim šeit ir lieliska pastaigu nostāja, kā arī viņa galvas uzkrāšanās un laba kustība. Šeit ir daži bieži sastopamās kļūdas, izvēloties pastaigu apģērbu.

  • 10 Walking kļūdas, lai izvairītos no
  • Top 10 vingrinājumi kāju novājēšanai meitenēm mājās
  • Novājēšanas vingrinājumi | Oficiālā vietne One-Two Slim
  • Kādi muskuļi darbojas riteņbraucējam. Riteņbraukšana - kuri muskuļi jutīs slodzi
  • Ātra svara zuduma ceļa sāpes

Jūs vienmēr valkāt pārāk daudz vai nepietiekami, jebkurā laika apstākļos nonākot garlaicīgi un mitrās. Naktīs naktī valkā tumšā krāsā apģērbu bez atstarojošām svītrām vai drošības vesti. Nav cepures Jūs valkāt neērti kurpes un ierobežojošu apģērbu, lai strādātu, tāpēc jūs reti staigāt darba dienas laikā. Cure - pareizās pastaigu drēbes Ērtiem kājām, kleita kārtās. Iekšējais slānis ir audumam, piemēram, CoolMax vai polipropilēnam, kurš duci svīst no ķermeņa, lai iztvaikotu - ne kokvilnas, kas to tur, kas atrodas blakus ādai.

Pievienojies Mūsu Biļetenu,

Nākamam slānim vajadzētu izolēt - krekls vai džemperis viegli noņems, ja tu sasilst. Ārējais slānis ir jumts, kas ir vēja necaurlaidīgs, un ūdens necaurlaidīgs vai mitrs klimats. Pārgājieni par karsto pastaigu pastaigu Esiet redzami krēslā, dawn un naktī.

ir riteņbraukšana ir laba lai slaids kājas

Lai nepieļautu, ka tā kļūst par kapuces ornamentu, valkājiet acu atstarojošo drošības vestes, kas nopirktas vietējā riteņbraukšanas vai veikala veikalā, vai novietojiet atstarojošas joslas jūsu nakts pastaigu apģērbā. Daudziem sporta apaviem ir atstarojoši elementi, bet pētījumi liecina, ka vislabāk ir būt vairākiem atstarojošiem elementiem, kas redzami no visiem virzieniem.

Krāsa: kā parādīts attēlus. Lūdzu, atbilstoši jūsu kāju garums, lai izvēlētos pareizo izmēru. Tur varētu būt nedaudz atšķirīga krāsu, jo datora monitora iestatījumus. Paldies par sapratni!! Mūsu izmērs ir ne standarta EUR izmērs, un tas ir tikai vienāds ar pēdas garumu!

Vispopulārākās nakts pastaigas rīki Cepures ir būtisks aprīkojums. Tās izolē jūs, lai jūs ātri sasildītos. Viņi aizsargā galvu no saules - vietu, kur ir grūti lietot saules aizsarglīdzekli, ja vien jūs neuztraucat, bet joprojām apdegumus.

Cepures ar aizsargi aizsargā seju no saules iedarbības. Kleita par kājām panākumus darbā. Ilgstoši sēdoša vieta ir saistīta ar lielu veselības apdraudējumu palielināšanos, pat ja jūs vadāt īpašas treniņus.

ir riteņbraukšana ir laba lai slaids kājas

Kleita apģērbā, kas jums jūtas ērti, lai glābtu īsās pastaigās katru stundu, pat ja tā tiek ieiet savā kubikā. Pārslēdzieties uz komfortabliem kurpes vai salieciet komfortablus apavus, kurus varat paslīdēt, lai staigātu pa pārtraukumiem un pusdienām.

Izārstēšana: katru dienu dzeriet glāzi ūdens, lai izvairītos no mitrinātas. Desmit minūtes pirms pastaigas dzeriet glāzi ūdens. Staigājot, dzeriet glāzi vai vairāk ūdens ik vai jūsu galva samazinās ar svara zudumu 20 minūtēm.

Kā notiek tauku sadedzināšanas process?

Kad esat pabeidzis, izdzeriet glāzi vai divus ūdens. Pirms pastaigas izvairieties no caffeinated dzērieniem, tie izraisa šķidruma pazaudēšanu, padarot jūs notriektos, kā arī padarot jūs nevainīgus apstāšanās ceļā. Uz pastaigām, ir riteņbraukšana ir laba lai slaids kājas ilgst vairāk nekā 2 stundas, izmantojiet elektrolītu aizvietojošu sporta dzērienu un dzērieni, ja slāpst izsitumi.

Par tālsatiksmes pastaigām, dzerot, ja slāpst izsitumi, un noteikti papildiniet sāli ar sporta dzērienu, nevis dzerot tikai ūdeni. Bet tu esi zaudējis savu entuziasmu. Jūs jūtaties noguris, uzbudināms. Jums vienmēr ir sāpes un sāpes. Jūs varat to pārspēt. Izārstēt: Atpūties! Atcerieties, kā svētdiena bija tradicionāla atpūtas diena?

Šajā ziņā ir gudrība. Ņemiet dienu vismaz reizi nedēļā. Tas ļauj ķermenim labot, uzbūvēt muskuļus un asinsvadus, kas tos baro, un saglabāt enerģiju, lai atkal atgrieztos ceļā. Miega režīms ir svarīgs arī, lai pilnībā izmantotu treniņu priekšrocības.

Ar velo Valmierā Jauna sezona

Pārliecinieties, ka jūs pietiekami gulēt. Jūs pat vēlaties izvēlēties darbības monitoru vai lietotni, kas arī izseko jūsu miegu. Balanss pastaigā ar riteņbraukšanu un četrvietīgu ēku. Vingrinājumi: Pastaiga pamatā vingrina muskuļus jūsu kāju aizmugurē - teļus, gurnus un gūžas muskuļus.

Jūs varat atslābināties, ja neveicat vingrinājumus, kas veidotu savus kvadrociklus, piemēram, riteņbraukšanu, squats un lunges. Alternatīva jūsu treniņa veids: ja jūs vienkārši nevarat nostāties īstā dienā, veiciet treniņu, joga vai ķermeņa svara palielināšanu, nevis ejot un mazināt ķermeņa darbu.

Related Content.