Hiit lai ātri sadedzinātu taukus. Mērķtiecīgie vingrinājumi Burn Fat Faster

Ilgums - 55 minūtes, intensitāte - augsta. Kardio ir ļoti izsalcis, kas noved pie uztura traucējumiem un rada briesmīgu diskomfortu, ja mums trūkst. Sprint, lai izslīdētu ja jums tuvumā atrodas parks, tas ir jautrs treniņš ārā : Uzsildiet trīs līdz piecas minūtes, ejot vai veicot lēnu braukšanu.

Diagnostika Jaunā les mills graudu programma ir ekskluzīva pasaules klases klubiem. Jūs trenēsities nelielā grupā. Treneris kopā ar jums veiks visus vingrinājumus, kas motivēs strādāt komandā, jūs neticēsiet, cik lielu slodzi jūs varat izturēt, strādājot šādi.

Mērķa muskuļi: citi Aprīkojums: ķermeņa svara izmantošana Les Mills GRIT Cardio ir trešais augstas intensitātes intervālu treniņu līmenis visatbilstošākajiem, kuri trenējas vismaz 4 reizes nedēļā. Sadedzina taukus un ātri uzlabo sportisko sniegumu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka tas nav joku treniņš un nav iesācējiem, kontrindikāciju sarakstu norāda autori.

Pirms kursa uzsākšanas jums jāsaņem ārsta atļauja. Les Mills GRIT fitnesa programmas ļauj treneriem, izmantojot sistēmu, radīt jautru treniņu atmosfēru. Dalībnieki iesūcas un nepalaid garām treniņus! Treneri iziet ārkārtas apmācības, lai nodrošinātu programmas dalībnieku drošību un motivāciju. Mūzika liek mums kustēties, virzīt robežas un pārvarēt grūtības. Apmācības notiek ar populārāko mūziku, kas tiek atjaunināta ik pēc trim mēnešiem, kas ļauj tām palikt aktuālām. Nejaušs svara zudums kas ir akmens Nejauša programma Lasīšanas laiks: 7 minūtes Grit ir īpaši intensīvs Les Mills treniņu komplekss, lai maksimāli palielinātu tauku dedzināšanu, uzlabotu fizisko izturību un palielinātu muskuļu spēku.

Ja tikai vēlaties fantastiski uzlabot savu formu 30 minūtēs tad Grit apmācība ir ideāls līdzeklis, lai sasniegtu šos mērķus. Kas ir Grit programma? Grit ir tie, ar kuriem jūs uzlabosiet savu ķermeni īsā pusstundas sesijā. Les Mills treneri šajā programmā ir iekļāvuši trakākos vingrinājumus, lai īsā laikā iegūtu satriecošu figūru. Tikai 30 minūtēs jūs sadedzināsiet kalorijas: ne katrs pilnas stundas treniņš jums nodrošinās hiit lai ātri sadedzinātu taukus augstas kalorijas apdegums Izmantojot Les Mills Grit treniņus, jūs paaugstināt savu fitnesa līmeni uz nākamo līmeni.

Grit ir viena no jaunākajām Hiit lai ātri sadedzinātu taukus Mills programmām, viena no efektīvākajām un vissarežģītākajām. HIIT apmācība dod ātrs un kvalitatīvs rezultāts: jūs sadedzināsiet kalorijas vairākas stundas pēc treniņa, palielināsiet aerobo izturību, sasniegsiet muskuļu tonusu, veidosiet garus muskuļus un pēc iespējas sadedzināsiet taukus no visām problemātiskajām zonām.

Un tas vēl nav visas Grit programmas priekšrocības. Vairāk par HIIT apmācības efektivitāti lasiet rakstā: Tagad sīkāk pakavēsimies pie pašas programmas satura. Grit kompleksā ietilpst 3 veidu treniņi: kardio, spēks un plyo kardio, spēks un plyometrics. Katrs treniņš ilgst 30 minūtes un tam ir savas īpašības Bet tos visus vieno viens mērķis - pēc iespējas ātrāk un efektīvāk izveidot savu sapņu ķermeni.

25 pastaigas pēc svara zaudēšanas padomiem - kā staigāt, lai zaudētu svaru

Jūs varat izvēlēties tikai vienu programmu, kas jums patīk visvairāk, vai iesaistīties visās trijās, mainot slodzi. Ik pēc 3 mēnešiem tiek izlaisti jauni Grit programmu izdevumi ar atjauninātu vingrinājumu izvēli. Visu Les Mills programmu atšķirīgā iezīme ir pārsteidzoša mūzika, kas uzmundrinās jūs visas sesijas laikā.

Treniņi ir sadalīti segmentos viens segments - viena dziesmakatrs segments atbilst noteiktam vingrinājumu kopumam. Apmācība ir grūta un paredzēta izturīgam pūlim, taču daudzējādā ziņā nodarbības intensitāte būs atkarīga tikai no jums Slodzi varēsi samazināt, palēninot ātrumu un samazinot vingrinājumu atkārtojumu skaitu.

svara zudums hanover pa sejas tauku dedzināšana pārtiku

Grit Cardio Grit Cardio ir īpaši intensīvs kardio hiit lai ātri sadedzinātu taukus ar intervālu, kas uzlabos jūsu sirds un asinsvadu sistēmu, palielinās izturību un paātrinās vielmaiņu. Tiek veikta šī ķermeņa svara programma bez papildu aprīkojuma kas jūsu ķermenim radīs īstu izaicinājumu.

Nodarbībā ietilpst lēkšana, burpee, sprints, lēcieni, atspiešanās, klinšu kāpējs, dēļu lēcieni un citi līdzīgi vingrinājumi ar variācijām Vingrinājumi tiek veikti vairākās pieejās, starp pieejām ir nelieli pārtraukumi.

Pēdējās piecas minūtes tiek veltītas presei. Inventārs: nav vajadzīgs. Smilšu spēks Lai gan to sauc par spēka ķermeņa novājēšanas sistēma cena, tā galvenais mērķis ir paātrināt vielmaiņu, sadedzināt taukus un uzlabot muskuļu spēku.

Jūs noņemt tauku kājas stieni un savu ķermeņa svaru, lai īsā laikā sasniegtu tonizētu, veidotu ķermeni. Viss treniņš notiek ļoti augsts temps, gandrīz bez apstāšanās. Jūs pārmaiņus mainīsit spēka treniņus ar stieni un sprādzienbīstamus plometriskus vingrinājumus.

Gatavojieties piepildīties stieņa preses un rindas, pietupieni, atspiešanās, lēcieni, lunges, burpees, sprints. Inventārs: stienis ar pankūkām, pakāpiena platforma. Grit Plyo Grit Plyo pamatā ir plyometric slodzes, kas ir īpaši izstrādātas, lai sagatavotu reālu spēcīgi un sportiski sportisti Ar plyometric palīdzību jūs ne tikai ātri un efektīvi uzlabosiet savu fizisko sagatavotību, bet arī varēsit attīstīt sprādzienbīstamu muskuļu spēku.

Programmā tiek izmantoti intensīvi vingrinājumi ātrumam un izturībai, kas mijas ar spēka vingrinājumiem dažādām muskuļu grupām.

svara zudums tūlītējās brokastis pabeigta ārprāts nav svara zudums

Piedāvājumi lēcieni, pietupieni, atspiešanās, dēļi, dēļu lēcieni, atspērieni, dažādi spēka vingrinājumi ķermeņa augšdaļai. Inventārs: pankūka ar stieni var aizstāt ar hantelipakāpiena platforma ne visos izdevumos. Pēc izvēles Stiprums un Plyo jūs varat praktizēt bez soļu platformas, bet šajā gadījumā slodze būs mazāka. Piemēram, plyometrics ne visos jautājumos gaidāms liels skaits lēcienu uz pakāpiena platformas. Tos var izpildīt bez soļa, bet tad stundas intensitāte samazināsies.

Bet vingrinājumos ar stieņa pankūku varat mierīgi izmantot parasto hanteli. Kā redzat, vingrinājumi ir ļoti līdzīgi viens otram visās trīs programmās. Pirms šo treniņu uzsākšanas, jums vajadzētu to viegli izdarīt vingrinājumi, piemēram, atspiešanās, burpees, lēcieni ar spēku, dēļi.

Tomēr programma diezgan pieņem, ka jūs nevarēsit ar to tikt galā uzreiz. Ja sākumā jums vajadzīgas īsas atpūtas pieturas, nebaidieties atļauties.

noņemiet taukus no augšējā ķermeņa vai ātruma ēdieni sadedzina taukus

Bet vienmēr tiekties pēc maksimuma. Pirms sākt Grit programmu no treneriem Les Mills ja vingrojat mājās, nevis fitnesa klubāiesakām uzmanīgi noskatīties video. Daži vingrinājumi ir paredzēti noteiktam atkārtojumu skaitam, tāpēc vispirms uzklausiet treneru komentārus par vingrinājumu izpildi. Programmā dažreiz vingrinājumi tiek skaitīti reižu skaitsdažreiz - kādu laiku.

Pateicoties vingrinājumu kopumam, izmantojot hanteles, stieni un fitnesa platformu, visas lielākās muskuļu grupas ir iesaistītas un tonizētas.

Programmas beigās vielmaiņa organismā turpinās vēl 9 stundas, kas garantē tauku dedzināšanu un veicina muskuļu augšanu. Treniņa laikā tiek izmantota fitnesa platforma, ar kuras palīdzību tiek veikti intensīvi fiziskie vingrinājumi. Treniņi ļauj mainīt muskuļu struktūru, piešķirot figūrai sportisku un tonizētu formu.

Neiet HIIT? Pastaigas faktiski ir lielisks veids, kā zaudēt svaru - un šie padomi palīdzēs

Ja vēlaties pacelt savu fitnesa līmeni nākamajā līmenī, Les Mills Grit ir tas, kas jums nepieciešams. Noteikti konsultējieties ar treneri: viņš jums pateiks, kā pielāgot vingrinājumus jūsu iespējām un vēlmēm. Par Les Mills: Visas Les Mills programmas izstrādā profesionāli horeogrāfi, fizioterapeiti, mūzikas redaktori, un tās tiek pārbaudītas Les Mills institūtā Jaunzēlandē.

Fitnesa klubu tīkls Nr. Les Mills programmas izceļas ar noteiktu formātu: visi stundas elementi slodze, muskuļu grupu maiņa, darba grafiks, pārtraukumi atpūtai tiek apvienoti stingrā, zinātniski pamatotā secībā.

Praktizētāji visas stundas laikā dara visu iespējamo. Les Mills programmas ir piemērotas visiem prasmju līmeņiem. Tie ir veidoti tā, lai vienā nodarbībā varētu iesaistīties gan iesācēji, gan apmācīti sportisti, savukārt katrs strādās līdz savām spējām, sasniedzot maksimālu rezultātu.

Apmācības veic tikai instruktori, kuri ir nokārtojuši īpašu apmācību un sertifikāciju. Līdz šim Grit Les Mills treniņi ir atzīti par visefektīvākajiem bez pārspīlējumiem ātras tauku sadedzināšanas, pareizas muskuļu korsetes veidošanās un ķermeņa formas ziņā.

kā mēs noņemam kuņģa taukus 10 pārtikas lai ēst lai sadedzinātu taukus

Vingrojot ar pilnu spēku, 30 minūšu laikā jūs sadedzināsiet kalorijas un vismaz vairāk - nākamo 9 stundu laikā, jo lielas intervālu slodzes "šūpo" jūsu vielmaiņu, iemācot šūnām patērēt enerģiju nevis no pārtikas kalorijām, bet gan no pašu spēkiem.

Tas tiešām ir izcili! Nodarbības beigās visi jūsu muskuļi būs liesmā, kājas un rokas trīcēs, sviedri līs straumēs. Tas ir labi! Vienīgā grupa, kurai tik augstas intensitātes vingrinājumi ir kontrindicēti, ir cilvēki ar sirds slimībām un neseniem locītavu vai mugurkaula ievainojumiem.

Treniņa pamatā ir lēcieni un pietupieni, ar svariem vai bez tiem, atspiešanās no pakāpiena platformas vai no grīdas. Mēs lūdzām Pasaules klases dāmu kluba trenerim parādīt mums pamata vingrinājumus, lai jūs varētu iedomāties, kas jūs sagaida papildus nevainojamam ķermenim pēc pāris mēnešu treniņa. Populārs Sākuma stāvoklis: kājas pakāpiena platformas sānos, papēži stingri piespiesti pie grīdas, rokas noliektas atpakaļ.

Raiena Goslinga La La Land trenera Ešlija Bordena fitnesa padomi

Lēciens: ar abām kājām vienmērīgi nospiežot no grīdas, jūs lecat uz augšu, paceļot rokas. To pašu var izdarīt ar svaru, disku vai hanteles. Jūs nolaižaties uz pakāpiena ar abām kājām, rokas ar vai bez svariem uz augšu, mugura ir taisna, gurni ir paralēli grīdai. Tad jūs nokāpjat no platformas uz grīdas. Un viss no jauna.

tas winstrol v sadedzināt taukus svara zudums un vāji muskuļi

Tas izskatās vienkārši, taču tikai šajā vingrinājumā ir iesaistīti augšstilbu muskuļi, prese, muguras muskuļi, bicepss un triceps. Jā, arī šeit ir iekļautas visas galvenās muskuļu grupas, sākot no plecu jostas līdz abs un kāju muskuļiem. Sākuma stāvoklis: dēlis uz elkoņiem, viena kāja pacelta un saliekta pie ceļa.

Ar ātru kustību jūs pievelkat kāju pie pleca locītavas, it kā kāptu pa akmeni. Atkārtojiet ar otru kāju. Piespiedieni no pakāpiena platformas Sākuma stāvoklis: viena roka balstās uz pakāpiena platformas, otra - uz grīdas.

baltā zibens tauku deglis vidējais svara zudums lite un viegli

Iztaisnojot rokas, jūs abas pārvietojat uz pakāpiena platformas. Un jūs nokāpjat sākuma stāvoklī platformas otrā pusē. Lai būtu labā formā, nevajag sevi nogalināt ar stundām ilgu treniņu. Īpaši tam ir paredzēti augstas intensitātes treniņi, kas, pateicoties kardio vingrinājumiem, pievieno izturību un labvēlīgi ietekmē sirds un asinsvadu sistēmu.

Mēs jums pateiksim, kas ir putraimu spēks, kā tas notiek un cik daudz kaloriju tas sadedzina. Ieslēgts Šis brīdis ir aptuveni 14 klubu 80 pasaules valstīs. Šīs apmācības sistēmas mājvieta atrodas Oklendā, Jaunzēlandē.

7 HIIT priekšrocības, kas pārliecinās jūs sākt šo darbību

Ik pēc 3 hiit lai ātri sadedzinātu taukus tiek atjaunināti 13 īpaši izstrādāti treniņi, un ar katru atjauninājumu programmā parādās jauni vingrinājumi un jauna mūzika.

Šis ir kardio treniņš, kura mērķis ir veidot izturību un spēku. Šajā nodarbībā ietilpst aerobikas vingrinājumi, kā arī spēka un līdzsvara vingrinājumi.

Ilgums - 55 minūtes, vidējās sadedzinātās kalorijas - kcal, intensitāte - augsta. Tas ir jogas, tai chi un pilates maisījums.