Divu nedēļu laikā slaidās kājas. Sarežģīti vingrinājumi mājās

Lai to pabeigtu, vajadzēs piecpadsmit minūtes dienā, un liekie kilogrami sāks kust mūsu acu priekšā. Žāvēšanas laikā ir pilnībā jāizslēdz visi saldumi, konditorejas izstrādājumi, saldā soda un sulas. BitSev Forest Park. Nav reāli cerēt, ka dienu laikā jūs varat iegūt plānas kājas.

Vingro kāju vingrinājumi

Tikai uzskaitīto darbību kumulatīvā ieviešana var dot divu nedēļu laikā slaidās kājas efektu. Uzturā vajadzētu dominēt olbaltumvielām. Būtu jāsamazina tauku un ogļhidrātu uzņemšana.

tauku zaudējumu mērķus uzturu kas ir labs drošs tauku deglis

Jo mazāk no tiem jūsu izvēlnē, jo ātrāk notiks tauku sadedzināšanas process. Ir vērts izvairīties no pārstrādātiem pārtikas produktiem un citiem pārtikas produktiem, kas satur pārstrādātus taukus.

Lejupielādēt:

Pareizās pusdienu ēdienkartes piemērs: vārītas liesas gaļas gabals un tomātu salāti bez mērces. Uzturā jāiekļauj piena produkti ar zemu tauku saturu, augļi, zaļumi un dārzeņi. Tajās esošā šķiedra ir ļoti svarīga kāju žāvēšanas laikā, lai tīrīšanas sistēma darbotos normāli.

Aizcietējums nav pieļaujams.

Slaidu paraksti:

Tas var izraisīt ķermeņa intoksikāciju ar organisko vielu sadalīšanās produktiem gremošanas traktā. Šajā periodā milzīga loma ir dzeršanas režīma ievērošanai. Ūdens palīdz izvadīt toksīnus, paātrina vielmaiņu. Dienā jums jāizdzer 1, litri tīra ūdens bez gāzes. Kā nosusināt kājas ar vingrinājumu?

  • Svara zudums vīrietis vs sieviete
  • Kā sadedzināt taukus dienās
  • Staigājot, tiek sadedzināti tauki. Slaidas pastaigas: tehnika un rezultāti
  • Svara zudums ēdot vienu maltīti dienā
  • Par attiecībām Apaļo kāju treneris.
  • Turēt līdzi keitija svara zudums blog
  • Veidi kā samazināt nedēļu laikā
  • Roku tauki pēc svara zuduma

Īpašu vingrinājumu komplekts jāsāk ar 15 minūšu kardio treniņu. Tas var būt viegls skrējiens. Ja jūs neesat pieradis skriet, ir ātra pastaiga parkā vai uz skrejceliņa.

Labākie vingrinājumi

Pēc šīs iesildīšanās jūs varat sākt stiprināšanas vingrinājumus kājām: Hanteles pietupieni Piecelieties taisni, hanteles rokās, nolaidiet rokas gar ķermeni, kājas - plecu platumā. Lēnām tupiet, līdz augšstilbi nokrīt paralēli grīdai.

svara zudums aids recepte tauku dedzināšana lifts rutīna

Vienlaicīgi paceliet rokas uz priekšu līdz plecu līmenim. Uzņemiet sākuma stāvokli. Izpildes tempam jābūt pēc iespējas ātrākam jums - aprēķiniet savu spēku.

Aktrise Holande Teilore pelna naudu no vairāk nekā tikai filmām - uzziniet viņas neto vērtību!

Vienai pieejai jābūt vismaz 3 minūtēm. Apgulieties uz grīdas uz muguras, izstiepis rokas gar ķermeni.

miami svara zudums spa astrālijas svara zudums

Paceliet kājas un sāciet tās kustināt, piemēram, braucot ar velosipēdu. Temps ir ātrs, laiks vienai pieejai ir apmēram 3 minūtes. Augšstilbi ir visbiežāk sastopamā sieviešu problēmu zona, kas prasa rūpīgu izpēti.

labākais tauku dedzināšana nutribullet svara zudums ar velosipēdu treneri

Bieži vien daudzas meitenes, gan apmeklējušas sporta zāli, gan tās, kuras nolēma trenēties mājās, sākotnējo mērķi izvirzīja nevis gurnu pumpēšanai, bet gan apjomu samazināšanai. Ja jūsu problēmu zona ir power pops svara zudums lolipops gurni, noteikti izmēģiniet vingrinājumus gurnu un sēžamvietas novājēšanai, kas parādīti zemāk. Tie ir efektīvi kāju novājēšanas vingrinājumi, kurus var veikt mājās vai sporta zālē, treniņš ir paredzēts žāvēšanai, proti, apjoma samazināšanai, vieglai muskuļu pumpēšanai un tonizēšanai, augšstilba aizmugures pievilkšanai un cīņai ar celulītu.

Kā jau minēts, šī funkcionālā svara zaudēšanas apmācība ir universāla, tas ir, vingrinājumus var veikt gan mājās, gan sporta zālē. Lai to izdarītu, jums būs nepieciešams vingrošanas paklājs var darboties parasts mājas paklājs un vingrošanas bumba. Mēs kā svarus izmantojam tikai savu ķermeņa svaru, ļaujiet man jums atgādināt, ka šajā treniņā mūsu mērķis nav veidot muskuļus, bet gan samazināt apjomu. Zemāk uzrādīto vingrinājumu komplekta izpilde divu nedēļu laikā slaidās kājas apmēram 15 minūtes, un tas sastāv no diviem supersetiem, no kuriem pirmais vairāk koncentrējas uz augšstilba priekšpusi, otrais attiecīgi uz aizmuguri.

Kurš ir labākais pastaigām

Tomēr ir vērts atzīmēt, ka vingrinājumi nav izolējoši, tāpēc to īstenošanas laikā darbā iesaistās citi muskuļi, piemēram, preses, muguras un sēžas muskuļi. Jums jāveic vingrinājumi līdz neveiksmei, tas ir, muskuļos ir jājūt spēcīga dedzinoša sajūta. Bieži vien dāmas ir ļoti miskastē, veicot vingrinājumus, kas saistīti ar darbu līdz neveiksmei, it īpaši, ja treniņš notiek mājās. Izjūtot nelielu diskomfortu muskuļos, meitenes veic pārtraukumu vai pat pārtrauc šo vingrinājumu, kas ir liela kļūda, kas samazina treniņa efektivitāti līdz minimumam.

Šis funkcionālais treniņš gurnu un sēžamvietu novājēšanai nozīmē spēcīgu dedzinošu sajūtu izstrādātajos muskuļos, turklāt vingrinājumi jāveic ar minimālu atpūtu starp tiem, protams, visefektīvākā iespēja būtu pilnībā novērst laiku atpūtai.

Astrida Neimanis \

Tomēr jums joprojām vajadzētu klausīties savu ķermeni, nevis slinkuma un noguruma sajūtu, bet gan iekšējās sajūtas, ja sākotnējos posmos ir pārāk grūti veikt visu kompleksu bez apstāšanās, veiciet īsus sekunžu pārtraukumus.

Treniņa tempam jābūt pietiekami augstam nekaitējot vingrinājumu izpildes tehnikaiatkal pielāgojiet to atbilstoši savai fiziskajai sagatavotībai. Superset gurnu novājēšanai Nr. Šis vingrinājumu komplekts ir balstīts uz dažāda veida pietupieniem.

kashi graudaugu svara zudums kā sadedzināt taukus uz augšējās abs

Lai nepumpētu kāju četriniekus, nevajadzētu izmantot papildu svarus, izmantot tikai sava ķermeņa svaru un atcerēties, ka vingrinājumi jāveic, kamēr muskuļos nav spēcīgas dedzinošas sajūtas.

Starp vingrinājumiem nedrīkst būt pārtraukumi, komplekts tiek veikts bez pārtraukuma, ja jums ir grūti izpildīt visu vingrinājumu komplektu kāju labošanai, samazināt atkārtojumu skaitu, bet saglabāt kompleksa integritāti. Pietupieties plašā stājā.

Kardašjana-Dženera īstie mati var jūs pārsteigt: fotogrāfijas

Sākuma stāvoklis: kājas ir nedaudz platākas par pleciem, pēdas ir nedaudz novērstas no sevis, mugura ir taisna. No šīs pozīcijas mēs tupējam, paņemot iegurni atpakaļ un nedaudz noliekot ķermeni uz priekšu.

Tad mēs atgriežamies sākuma pozīcijā. Atkārtojiet vingrinājumu reizes, atkarībā no jūsu fiziskās sagatavotības.

gājienā n svara zudums svara zudums burkas ar oļiem

Squat ar trim atsperēm apakšā.